[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Ruilen? : Gevraagd: Complete auto's

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 28 maart 2024, 22:27

Ruilen?

Zoek je een W126?
Plaats hier je oproep.
Vertel zo goed mogelijk wat je precies zoekt, dan is de kans groter dat je dat ook vind...

Moderator: Neerven

Ruilen?

Berichtdoor SanderH » 17 apr 2020, 10:34

Na een aantal jaren wil ik toch graag weer een W126. Iemand interesse in een BMW 535i uit 1997?
Het is een prachtige auto met aantoonbaar slechts 185000 km ervaring.
Hij is zeer goed onderhouden, alle boekjes zijn erbij en hij heeft alle beurten altijd gehad. Er zitten rekeningen van de BMW dealer bij van bijna 11000 euro over de afgelopen 5 jaar.
Alles werkt zoals het hoort te werken, navigatiesysteem, cruise control, airco, parkeersensoren, schuif/kanteldak enz.
Een heerlijk lopende 8 cilinder die fantastisch rijdt. Er zitten twee hele kleine roestplekjes op, maar voor de rest ziet hij er uit als nieuw.
Mocht iemand zijn W126 willen ruilen, dan hou ik me aanbevolen.
Deze auto staat ook op Marktplaats met advertentietitel: Prachtige BMW 535i!!
Groeten, Sander

Meer foto’s zijn natuurlijk op verzoek te verkrijgen maar wilde ik er op dit Mercedesforum niet bij zetten.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
SanderH
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 321
Geregistreerd: 06 apr 2012, 19:54
Woonplaats: Leuvenheim
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Gevraagd: Complete auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten