[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
schommelende meters bij knipperlicht : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 14:44

schommelende meters bij knipperlicht

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

schommelende meters bij knipperlicht

Berichtdoor SimonBenz » 29 apr 2012, 21:04

Hallo, bij deze een vraagje, mijn brandstof / temp. meter deden het niet, en de oliedruk meter reageerde traag , nu werd mij verteld dat het waarschijnlijk de massa was, nu is deze doorverbonden, en nu werken de meters weer zoals het hoort, alleen als ik het knipperlicht naar rechts aan zet dan gaat de temp. meter de brandstofmeter, en mijn toeren teller, als een soort ruitenwisser werken,ook als het niet regent, ik denk dat er iets verkeerd is doorverbonden,als iemand goede raad kan geven dan hoor ik dat graag.

simon.
SimonBenz

Re: schommelende meters bij knipperlicht

Berichtdoor Peter 500SEC » 29 apr 2012, 21:49

Ik denk dat je nog steeds een massa probleem hebt
Peter 500SEC

Re: schommelende meters bij knipperlicht

Berichtdoor Douwe » 30 apr 2012, 07:50

trek je zekering kast maar eens leeg poest alle klips daar waar de zekeringen komen netjes op (dremel met polijsborstel)
ook de zekeringen zelf goed bekijken of die geen afdruk op de kopjes hebben anders gelijk vervangen
ook je dashboard even eruit halen de klokjes bestaan uit drie verschillende delen die onderling de massa door moeten geven
dus het onderlinge contact van die drie delen kan ook je probleem zijn dus meters even uit je cockpit halen en de boel goed schoon schuren
grote kans dat het probleem dan over is
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja

Keer terug naar Techniek