Het is nu 24 nov 2024, 05:47
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
Moderator: Neerven
door Bmf280 » 01 feb 2018, 20:56
Heeft iemand ervaring met de dak cassette te demonteren ? En dan gaat het mij om de achterkant waar het draadeind naar de kofferbak gaat zou ik deze helemaal los moeten maken van de motor?
Of is er een andere manier
Zie graag jullie reactie tegemoet
-
Bmf280
-
door Leeflang » 01 feb 2018, 21:04
De geleidebuis hoeft niet uit de auto en ook niet van de motor losgemaakt te worden, uiteraard wel van de lekbak.
De binnenkabel moet er wel helemaal uit (van de dakplaat afschroeven, met de motor zo ver mogelijk "sluiten" en dan uit de geleidebuis trekken).
Uiteindelijk kun je dan de lekbak aan de voorkant laten zakken en naar voren schuiven zodat de geleidbuis uit de lekbak gehaald kan worden.
Optimum aut nihil.
-
Leeflang
- Diamant Boarder
-
- Berichten: 6949
- Geregistreerd: 29 okt 2010, 00:11
- Woonplaats: Twente
- Type wagen: 380SEC
- Bouwjaar: 1983
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Bmf280 » 02 feb 2018, 00:16
Thankx voor de info
-
Bmf280
-
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten