door SimonBenz » 22 maart 2012, 21:32
Hallo mijn naam is Simon de Jong,het is me eindelijk gelukt om mij te registreren en in te loggen, had het al eerder geprobeerd, maar was de invoer gegevens vergeten,die ik als een had gebruikt,nu weer opnieuw aangemeld met het mail adres van mijn vrouw.
ik rijdt een W126 280SE van 1983,hij kwam uit frankrijk, ik heb er LPG in laten bouwen, en rijdt er nu bijna 3 jaar mee, Het blok is december 2011 uitelkaar geweest voor nieuw kleppen, want er konden een paar kleppen niet meer gesteld worden. Deze helse klus heb ik bijna helemaal zelf gedaan onder supervisie van. De kop laten vlakken ,en door een kundig iemand weer optijd laten zetten want de ketting was wat verschoven. Ik had wel de verkeerde inlaat -pakking gebruikt,waardoor de motor valse lucht aan zoog, de nieuwe draadeindes die ik er in had gezet, had ik wat aan de lange kant gehouden en daardoor kon het spruitstuk er niet af, ik was al bezig om het lontje te zoeken om hem aan te steken, maar de oplossing die mij gegeven werd was eigenlijk heel eenvoudig, de motorsteunen los het blok wat opkrikken,enja een kind kan eigenlijk de was doen. Ik heb er ruim anderhalve maand over gedaan, maar nu loopt hij weer als een zonnetje. Ik heb nu twee vragen, met schakelen stoot de bak nogal en nu hebben ze mij verteld dat het waarschijnlijk een vacuüm probleempje is , maar ik weet niet welk slangetje, en ik ben op zoek naar een relais voor de brandstofpomp, met nr : 0015454305.
afz. Simon de Jong woonend in de Hoeksewaard