[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Sleutelruimte Hollandsche veld : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 27 apr 2024, 06:48

Sleutelruimte Hollandsche veld

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

Sleutelruimte Hollandsche veld

Berichtdoor Harrie » 03 maart 2009, 13:36

Geachte leden van de W126 club.

Hierbij wil ik graag even onder uw aandacht brengen, een sleutelruimte in Hollandsche veld.

Deze was tot voor kort in gebruik bij de W114 W115 club.

Deze ruimte is in een voormalig garage pand.

Hollandsche veld ligt onder de rook van Hoogeveen, en is daardoor uitermate goed bereikbaar voor de leden uit het noorden van ons land.

In het volgende bericht zal ik vertellen over het hoe en wat.
Harrie
 


Re:Sleutelruimte Hollandsche veld

Berichtdoor Harrie » 03 maart 2009, 13:37

Deze sleutelruimte komt vrij, daar de W114 W115 club, in de algemene ledenvergadering heeft besloten hier een oplossing voor te vinden, daar de club hier verder niet mee door wil gaan.
Vanuit het bestuur van de W114 W115 club, is iemand benaderd om hier mee bezig te gaan.
Voor de sleutelende leden van deze, maar ook van andere clubs, zou dit een groot gemis worden.
In 1e instantie zal Hollansche veld worden "ontmanteld", d.w.z. er wordt een inventarisatie gemaakt van wat er zich bevind in het pand.
Dit zal worden verkocht op de boeldag die op termijn zal plaatsvinden.
De /8 club heeft nog voor 3 maanden huur toegezegd.
In deze periode moet de zaak geregeld zijn, en hopelijk een oplossing gevonden voor het voortbestaan van deze sleutelruimte.
Nu zou ik het betreuren dat zo een sleutelruimte verloren zou gaan, dus ben ik kontakt gaan zoeken, en heeft men mij gezegd dat sleutelende leden, ook vanuit andere clubs, met elkaar de zaak financieel moeten kunnen opbrengen.
We hebben een aantal 'tientjes'leden nodig voor het eerste.
Er waren er al 27 aanmeldingen, dat is natuurlijk een begin.
Maar er zullen meer moeten komen.

Doe hierbij een oproep aan alle leden, en dan met name uit het noorden van het land, om je aan te melden voor deze sleutelruimte als tientjes lid !!!

Ook op de andere clubs die door mij zijn opgezet, zal ik deze oproep plaatsen.
De insteek is, dat deze sleutelruimte beschikbaar blijft voor alle Mercedes klassieker/oldtimer rijders.
Op welke wijze hieraan invulling gegeven gaat worden, in de vorm van een stichting of vereniging of zoiets, daarover steken wij nog de koppen bijelkaar.
Hoe dan ook, laten wij metelkaar zorgen dat deze sleutelruimte beschikbaar blijft voor de Mercedes sleutelaar !!

Met vriendelijke groeten, Harrie Puite.
Harrie
 


Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast