[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Spatbord SEC : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 11:11

Spatbord SEC

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Spatbord SEC

Berichtdoor tommym » 21 apr 2010, 23:29

Hallo,
Zoals enkele laatblijvers van afgelopen zondag wel weten, heb ik ontdekt dat ik twee verschillende spatborden op mijn 560SEC heb. Rechts een goede (brede). Links een foute smalle. Dat kan natuurlijk niet! Ik kan nu niet meer normaal naar mijn SEC kijken.

Afgelopen maandag meteen een spabord besteld bij Mercedes Stern in Nieuwegein. Deze zal binnenkort gespoten en geplaatst worden. Waar deze gespoten (en geplaatst) wordt, weet ik nog niet; ik sta open voor suggesties!

Maar goed, dit betekent wel dat ik binnenkort een goed linker spatbord voor een SEC type 2 over heb. Mocht iemand interesse in dit scherm hebben, dan hoor ik het graag.

Blijft apart dat ik dit pas na bijna 2 jaar ontdek... En wat is mijn SEC lelijk nu! :laugh:

Gr.. Tommy
560SEC (1986)
Avatar gebruiker
tommym
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 25 maart 2009, 01:23
Woonplaats: Nijmegen
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee


Re:Spatbord SEC

Berichtdoor Jeff_560_SEL » 22 apr 2010, 13:14

Hey Tommy

Ik dacht dat je om het spatbord heen een andere auto ging kopen :lol: :lol: :lol:

weet wel iemand die de rest dan wil hebben :-)


greetz en tot de volgende meeting
Avatar gebruiker
Jeff_560_SEL
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 986
Geregistreerd: 30 okt 2009, 14:58
Woonplaats: Leiden
Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten