[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
standaard velgen met banden : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 14:14

standaard velgen met banden

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

standaard velgen met banden

Berichtdoor Sisitop » 09 mei 2011, 08:05

heb ik weer, zoek al een hele tijd naar leuke velgen voor mijn 126's van alles al gekocht en geprobeerd, van 15 tot 19 inch, en eigenlijk vond ik niets echt heel lekker rijden.
Nu ben ik van de week begonnen een oude 500SE te slopen, waar stalen velgen onder zaten met nieuwe 205/65/15 banden.
Onder mijn 280SE lagen de winterbanden nog dus die maar even omgelegd naar stalen velg.
Ik heb nu ineens een heel fijn rijdende auto terug gekregen. Wat een verschil is dat toch eigenlijk. Heerlijk soepele banden en geen lawaai meer.
Dus nu gaan mijn 18 inch wielen van de 500SEC ook er onder uit en er komen weer 15 inch velgen onder met lekkere hoge banden. Misschien minder mooi om te zien maar het comfort is beduidend beter geworden en daar gaat het mij toch wel om.
:roll: :roll: :roll:
die Duitsers hadden het zo gek nog niet ontworpen. :roll: :roll: :roll:
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.
Sisitop
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: standaard velgen met banden

Berichtdoor Wimada » 09 mei 2011, 17:52

Ik vind mijn velgen niet echt super om te zien,
maar hij rijdt wel zo zalig met die dikke hoge banden.

Penta met 215-65-15 inch echt een genot om mee te rijden en geen herrie.

Gr. Wim
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Gr. Wim.

Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie, elke keer weer ooms en tantes die me
een por in mijn zij gaven en zeiden: nu jij he?
Ze zijn ermee opgehouden toen ik bij hen hetzelfde deed op begrafenissen!
Wimada
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
LPG: Nee

Berichtdoor Sisitop » 09 mei 2011, 18:16

ik heb nu 18 inch CL500 velgen op de SEC liggen, ze sturen natuurlijk heerlijk scherp met platte banden en achter 255 breed, maar ben toch op zoek naar 15 inch. Ik ga nu voor comfort. Ben wel klaar met die platte banden. Podver net mijn kroonkurken verkocht :oops: :oops:
Lead me, follow me, or get the hell out of my way.
Sisitop
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Ja

Berichtdoor W126er » 09 mei 2011, 18:38

W126er

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto