Hoi,
Ik kom net op de site kijken en zal me even voorstellen. Ik ben Patrick en kom uit Den Bosch. De afgelopen 15 jaar heb ik verschillende Mercedes diesel oldtimers gehad. Met eentje uit 1970 ben ik met m'n vriendin op en neer naar Bangladesh gereden. (zie foto grensovergang Syrië) Met een andere heb ik 4 jaar in Roemenie rondgereden. Op de foto zie je m'n bak staan met een hoopie meubelen op het dak. Tijdens die reizen heb ik wel wat leren sleutelen maar ik ben geen sleutelkoning. Aandrijfassen, startmotoren en zo dat lukt wel.
Na wat jaren Mercedesloos te zijn geweest ben ik sinds een paar maanden in het bezit van m'n droomauto, een 300SDL. Wow wat rijd ie lekker. We zijn meteen een proefritje gaan doen in Zwitserland en die is goed bevallen. De motor loopt als een trein en met min 10 start ie in 1x. Na zon 4000 km zijn er slechts een paar mankementjes waarvan de vorige eigenaar me al op de hoogte had gebracht.
Via dit forum hoop ik misschien mensen te kunnen helpen met onderdelen en vise versa zal ik altijd wel vragen hebben over nieuwe geluidjes.
groeten,
Patrick
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.