door Tarik_C » 01 apr 2013, 09:47
Beste medeleden,
Ik zal me even kort voorstellen. Ik heb al ruim 3 jaar geleden een Mercedes 380SE W126 van 1981 ( Zwitserse uitvoering ).
aangeschaft. Ik woon in Maastricht en ben 24 jaar, en heb deze auto in eerste instantie gekocht omdat ze belastingvrij is. Maar dat gaat nog veranderen heb ik begrepen.
Ik rij op LPG, en op benzine rijdt de auto momenteel niet. Ik kan hem starten op benzine wanneer de motor koud is, eenmaal warm slaat hij af. De vorige eigenaar heeft blijkbaar ook altijd op gas gereden. De auto is laatst gekeurd, waren een aantal roestplekken linksvoor waarop die was afgekeurd. Die heb ik inmiddels laten lassen natuurlijk.
Heeft nog al wat roestplekken aan de spatborden, maar daar heb ik momenteel het geld niet voor om te laten repareren. In de eerste instantie ben ik op deze site terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar gebruikte banden, welke zeer moeilijk te vinden zijn in deze maat heb ik begrepen. Hiervoor heb ik dus al een aantal reacties geplaatst, blijkbaar moet men zich eerst voorstellen, waarna men de gelegenheid krijgt om reacties etc. te posten. Enfin dit is dus zo ongeveer mijn verhaal
Foto's zeggen meer dan woorden, vandaar een paar foto's.
Met vriendelijke groeten,
Tarik
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.