Ben ook bij snelders verzekerd met mijn SEC, echter is er met mij nooit over gesproken over lid zijn vd s klasse club oid om in aanmerking te komen voor de onbeperkte kilometers, destijds namen zij ieder aan vanaf 18 jaar met een geldig Nederlands rijbewijs en je hoefde geen andere 1e auto oid te hebben, en je kon kiezen geen kilometerbeperking, ook al staat er op de polis vermeld tot 7500km ,staat dan weer zoiets onder bij van: op deze polis niet van toepassing (niet letterlijk overgenomen maar mijn omschrijving,anders moet ik de polis eerst gaan zoeken voor de letterlijke tekst)
Een tijdje geleden is de leeftijdsgrens aangepast,echter voor de lopende polissen heeft dit geen gevolgen gehad.
Ben tot op heden tevreden over snelders, schade gehad (geen schuldschade) is goed opgelost, wel lang geduurd maar dat kwam doordat de tegenpartij flink tegenwerkte,schadeformulieren niet ingezonden had,liegen,schade niet eens gemeld heeft bij zijn eigen maatschappij etc... toch kom ik meteen de SEC laten herstellen daar ik all-risk verzekerd ben, was ik dit niet dan kun je in zo'n situatie lang wachten op herstel en kan de boel eventueel lekker gaan roesten en rotten als je zelf de centen niet hebt liggen om het "even"voor te schieten.
De maandpremie voor mijn SEC bedraagd €55,63 , je bouwt geen schadevrije jaren op maar dankzij snelders, die mij erop wees dat ik de opgebouwde schadevrije jaren van mijn recente volvo (verkocht) naar mijn vrouw kon overdoen, dmv een formulier in te vullen etc,die snelders mij daarna toe stuurde,deze ingevuld te hebben etc, heeft mijn vrouw mijn schadevrije jaren bij haar eigen opgebouwde jaren erbij gekregen, ze heeft nu ong 2,5jaar haar rijbewijs en een boel schadevrije jaren..
, meen dat ze nu al 65% no-claim korting heeft..
,en de enorme maandpremie van €13,06 moet overleggen voor een wa+ verzekering (niet bij snelders maar bij ASR meen ik, toch goedkoper als snelders),ze rijd dan een in zeer technisch goede staat nissan micra automaat (3 traps 4 cilinder)van april 1986,onderhoud doe ik zelf ,is een makkie bij die autotjes,je kunt overal zo bij,voor id stad een prettig wagentje en zeker niet te sloom,bak schakelt echt lekker, wel enkele kleine plekjes,meer in het intrieur eigenlijk door wat vocht, maar deze auto heeft destijd een soort dinitrol of oilwax behandeling gehad in alle kieren en gaten, ziet er lekker goor uit,overal bruinige gelege drap en pikkerig,niet in het zicht maar onder de kap etc, maar van onder nergens rot,schermen etc allemaal in goede staat.Zeg wel eens voor de grap: ook LPG inbouwen en helemaal op rijden,onderdelen nieuw kosten zelfs bijna geen drol,zelfs bij de official nissan dealer,tijdje terug even voorpijp uitlaat vanaf motorblokje vervangen, prijs vd pijp incl bijbehoren €69..
,zelf ff vervangen,paar boutjes losdraaien ,ging met gemak wel de avond ervoor de boutjes flink in gespriest met WD40 ,lachen toch...
Helaas zijn ze (snelders) tegenwoordig regelmatig zeer moeilijk telefonisch bereikbaar,volgens mij staat hun telefoonnummer niet eens meer op hun site vermeld, maar stuur je een mail dan krijg je over het algemeen wel binnen 2 dagen een reply.
Allemachtig wat heb ik er weer een lang verhaal van gemaakt