[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
temperatuurmeter schommelt : Interieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 13:37

temperatuurmeter schommelt

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Moderator: Neerven

temperatuurmeter schommelt

Berichtdoor MstrBrwsr » 31 mei 2010, 23:49

De stand van de temperatuur meter is niet constant, en daalt op het moment dat ik gas geef. Ik heb de (wat ik denk) temperatuursensor nabij de radiator boven op het blok in het watercircuit omgewisseld met een andere, maar dat mocht niet baten. Zit er soms nog ergens een sensor, want als ik de draad los trek dan blijft de temperatuurmeter het zelfde aanwijzen. Zoeken binnen het forum heeft geen antwoord opgeleverd, elke tip is welkom.
Avatar gebruiker
MstrBrwsr
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 72
Geregistreerd: 09 maart 2010, 00:51
Woonplaats: Beverwijk
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1980
LPG: Nee


Re: temperatuurmeter schommelt

Berichtdoor Vlieger » 02 jun 2010, 21:01

Het kan een massa probleempje zijn, maar het zou net zo goed kunnen dat je thermostaat niet goed werkt of je radiator grotendeels dicht geslipt is.

Kun je wat nauwkeurig aangeven wanneer de temperatuurmeter warmer of kouder aanwijst en hoeveel temperatuur verschil er in de aanwijzingen zit?
Hoe is het met de aanwijzing als je file rijdt of na een lange rit over de autoweg?
Avatar gebruiker
Vlieger
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1324
Geregistreerd: 14 sep 2009, 14:41
Woonplaats: Venlo
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast