Het is nu 27 mei 2022, 08:46
Moderators: Neerven, Bram Jansen
ElGriffo schreef:Heb nog wel zoon stekker voor je liggen kun je hem " over" solderen
Heino280CE schreef:Ik heb motor type m110.988pagina 13 ?
Onder aan staat nog een leitungsverbinder. Deze heb ik niet. Maar ik heb ook niet betreffende motor type......
Heino280CE schreef:echter ik twijfel, want begrijk niet waar stroom vandaan moet komen..... Als ik kijk op pagina 15.................
Dan zou er een kabel moeten gaan lopen van KLEM 15 ? of die zit daar al als standaard voeding van Remlicht.....
waarschijnlijk.
De paralell daar op (+) zit naar handel pool 2 en pool 1 op stuurapparaat......
Heino280CE schreef:Blijf het dan onwaarschijnlijk vinden dat die motor die een beste omvang heeft door die elektronica doos van stuurapparaat aangestuurdt gaat worden........
Hoeveel stoom gaar daar dan door heen........ wordt dat geen tosty ijzer ?
Heino280CE schreef:OEI ik meen dat ik ook zo'n zwartblokje heb......... die heeft dan twee polen ipv die ene aan mijn nieuwe Tempomaat ...... ik ga morgen in de auto duiken
Dat staat er niet, er staat:Heino280CE schreef:eerste gashandel armpje op de gasklep moet vervangen worden
Dat betekent dat je de hele gasklep moet vervangen, aan de nieuwe zou dat armpje al aan geklonken moeten zitten.11 Klappenstutzen gegen den neuen Klappenstutzen tauschen.
Ofwel die van afbeelding 16 (hoort bij schema 19), ofwel die van afbeeldingen 17 en 18 (horen beide bij schema 20), in dat geval horen er ook nog een relais (nummer 4 op schema 20) en een klep (nummer 5 op schema 20) bij, zie ook punten 30 t/m 32.Heino280CE schreef:Wat is er nou precies aan bekabeling nodig ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten