[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
tempomaat : Techniek - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 apr 2024, 07:46

tempomaat

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Re:tempomaat

Berichtdoor Rene500SEC » 25 jun 2009, 11:52

Ik heb inderdaad VOORDAT ik eraan begon weinig verstand van,weet ondertussen wel dat ze in zutphen er NOG STEEDS geen verstand van hebben.

Voor die 400 euro hebben ze het niet eens goed alles ingebouwd,ze hadden de omvormer op het asje van de oliepomp gezet en de bak tegen de flexplate aangeschroeft.

Bak is overleden!

Nu kan ik ook wel het een en ander hier neer gaan zetten maar ook daar heb ik geen zin in.

Krijg je zo wel en nietus spelletje.

Wat mij irriteerd is dat ze maar vanalles roepen en uit eindelijk weten ze maar bar weinig.

en is het gewoon uitproberen hopen de oorzaak te vinden en ondertussen betaal je de hoofdprijs.

Dus inderdaad als ik alles reken had ik beter naar de dealer kunnen gaan.

Tuurlijk zullen mensen ook tevreden zijn,maar heb er in de weken dat ik er was ook genoeg boos zien weggaan.

Ik blijf zeggen EEN GEWAARSCHUWD MENS.............

Hier houdt mijn commentaar ook op,en gaan we weer ON TOPIC.
Rene500SEC
Verbannen
Verbannen
 
Berichten: 2369
Geregistreerd: 30 apr 2009, 19:59
Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten