Nog even een update voor morgen Avond:
Er zijn 4 afspraken bevestigd en de bedoeling is om ze per 2 te gaan uitvoeren
Ivar
Toine en Remco
Marco
Luuk en Ignacio
I.v.m. de wachttijd voor de stoters is het zo makkelijker werken om als de ene in rust is met de ander verder te gaan
wellicht een taak van de eigenaar om op zijn lijst te noteren welke stoter afgewerkt is.
De vaste prijs voor het controleren en het stellen (zonder de benodigde delen ) is € 100,00 waarbij er geholpen mag worden maar dat hoeft niet.
Wat betreft de stelplaatjes is de gebruikte voorraad redelijk aan het slinken en blijken de 5,1 5,45 en 5,8 dikte de meest gebruikte te zijn en daar is nagenoeg geen voorraad meer van...... houd dus alstublieft rekening dat er meer nieuwe plaatjes geleverd zullen moeten worden tegen de afgesproken prijs .
In verband met de nauwkeurigheid en het waarborgen van de juiste meet en controle methode is raadzaam om een afkoelperiode in acht te nemen. Het is daarom raadzaam al rond 18:00 aanwezig te zijn zodat
we om 19:00 na het eten kunnen beginnen. Er eten al wat deelnemers chinees mee, wil je dit ook dan kan dit tegen een geringe vergoeding als je het maar even van te voren laat weten.
Nog wat huishoudelijke mededelingen
: De volgende ochtend wordt er gewoon weer gewerkt en wil ik het graag netjes achter laten, mocht je vuil , bekertjes of afval hebben mag dat in de rode kliko's zal er 2 in het zicht zetten.
Voor de rokers tussen ons prima maar aulstiblieft geen peuken op de grond of in de waterbak buiten want die is om banden op lekkage te controleren
. Er staat buiten een hoge chrome asbak bij de pick-nick tafel speciaal voor de "peukjes"en Sigaren
Ivar wilde bosse bollen meenemen en Heftrucker ook iets , twee lijkt me wat te veel van het goede . Omdat Ivar toch hard moet werken
Dus bij deze wil ik graag de bal door Spelen naar Heftrucker die al aangeboden had wat mee te nemen
Tot morgen