Vond er ook niets aan,
Eten regelen, koffie zetten, spullen pakken, commando's opvolgen , isolatietape zoeken, luchtslangen
en looplampen aanleggen, gereedschap zoeken , heb je dit heb je dat en zelf ook nog de reparatie van een ander afmaken
om vervolgens een sneer te krijgen omdat ik bougiekables bovenlangs had gedaan in plaats van onderlangs
bier regelen, olie vlekken reinigen en je eigen auto niet eens kunnen doen (hij was gelukkig wel met vlag en wimpel door de APK gekomen)
En niet eens de tijd gehad om Hans zijn bolide te bekijken
Maar vond het wel heel gezellig en zeker leerzaam en ik heb leuke dingen gezien, zoals :
Wat me opviel is dat als de speling niet goed was er ook wat anders aan de hand was, mocht je "tik" in de motor horen is hier vaak oorzaak aan te wijzen zoals een versleten nok of hevel, defecte hydraulische stoter of ondeskundige reparatie.
Alle smeerleidignen nagenoeg allemaal los zaten
Van 2 motoren de linker binnenste geleider gebroken waren en er zelfs uit gevist moest worden
De motor van douwe na het stellen super liep
De motor van de witte SEC van wilmink jammer genoeg er tegen viel en eerdere reparaties niet echt geholpen hadden
en door een hoop delen te vervangen hij toch heeeeel erg opgelapt kon worden.
Dat Leeflang zijn rechter nokkenas zo ver heen was , dat ik zelf ook nog nooit gezien had
Hans inderdaad om 22:00 naar Huis wilde maar hem naar 3 naar huis gestuurd te hebben om 23:30 nog niet weg was
We genoeg werk hebben om nog 1 avond te organiseren en dit wat mij betreft volgende week weer plaats vind.
Kortom een geslaagde avond
Grt
Marco