Beste allemaal,
Met veel plezier ben ik een regelmatige bezoeker van dit forum, maar ik heb me volgens mij nooit echt voorgesteld. Verschillende leden kennen mij wel, waaronder natuurlijk Hans. In 2004 kocht ik mijn eerste auto, een 380SEL uit 1981 en die bezit ik nog steeds en ik ben van plan hem de rest van mijn leven te houden. Helaas moest ik hem door de aangepaste regelgeving een tijd in de stalling zetten, maar sinds een jaar is hij daar uit.
Ik heb hem toen meteen naar Hans gebracht, want wie wil je anders de eerste zorg over je kindje geven. Hij woont alleen zeer ver weg, dus ik kon niet makkelijk langs om mee te helpen. Na de eerste check-up en belangrijk werk haalde ik hem op om hem dichter bij onder handen te kunnen nemen. Toevallig kwam er bij familie in de buurt een brug beschikbaar en daar heeft hij het afgelopen half jaar vertoeft, terwijl ik zoveel mogelijk tijd vrij maakte om te borstelen, schuren, lakken, tectielen enz.
Daarnaast waren er brute klussen als de lekbak, de brandstofpomp/filter en de stuurpomp vervangen. Toen we toch bezig waren ook maar meteen alle remsystemen vernieuwd. Als laatste kwamen we bij de motor aan. Aangezien een goede vriend van mij graag wilde dat de Benz, een legende in onze vriendengroep, als trouwauto ging fungeren kwam er druk op de ketel. De afgelopen week ben ik full-time met de auto bezig geweest, en hij reed zowaar. het is allemaal wat spectaculairder dan ik in dit korte stukje kwijt kan, maar goed.
Dit was in ieder geval mijn beknopte introductie, bedankt voor al jullie hulp. Veel klussen zijn geklaard door dit forum, maar we zijn er zeker nog niet.