[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Trekhaak 500SE : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 apr 2024, 14:20

Trekhaak 500SE

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Trekhaak 500SE

Berichtdoor RoelofCindy » 09 aug 2017, 13:25

Hallo allemaal op dit forum.
Ik heb een vraag over een trekhaak van 500SE van het bj 1980 van het merk bosal.
Past deze trekhaak ook onder een 500SE van 1986?
Ik hoor het graag van jullie.
Alvast bedankt.
Gr. Roelof
RoelofCindy
 


Re: Trekhaak 500SE

Berichtdoor Vlim » 09 aug 2017, 13:44

Jawel. Maar hou er rekening mee dat je de ophanging van de bumper zelf waarschijnlijk moet aanpassen.
Avatar gebruiker
Vlim
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2147
Geregistreerd: 01 jan 2011, 16:16
Woonplaats: West-Brabant
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: Trekhaak 500SE

Berichtdoor RoelofCindy » 09 aug 2017, 15:44

Dank u voor uw reactie .
Ik ben toch maar ff wezen sleutelen en ik kwam tot de ontdekking dat de trekhaak een dikke ronde buis heeft en dat de gaten niet overheen komen met de bumper en de gaten in de auto.
2 bouten van de gaten komen precies in de geknepen kant van de buis .
Ik heb wel wezen zoeken naar een trekhaak en kwam alleen maar bosal tegen.
http://www.carpartsdirect.nl/assortimen ... gK2-vD_BwE.
Deze trekhaak kost rond de 275 euro wat mij niet verkeerd lijkt maar ik ben iemand die graag mag zien wat hij koopt en wil graag zeker weten als hij past als ik hem bestel.
En ik kwam deze nog tegen .
https://www.rameder.nl/trekhaak-zoeken/ ... 00-se-sel/.
Ik wou eigenlijk niet aan het knooien met de bumpersteunen van de bumper .

Gr. Roelof
RoelofCindy
 


Re: Trekhaak 500SE

Berichtdoor Vlim » 09 aug 2017, 18:12

Dan kun je het beste een gebruikte zoeken met de bumper er bij.
Avatar gebruiker
Vlim
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2147
Geregistreerd: 01 jan 2011, 16:16
Woonplaats: West-Brabant
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten