[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
ttheott : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 08:42

ttheott

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

ttheott

Berichtdoor ttheott » 08 maart 2009, 15:31

Hallo beste forumleden, ik wil me bij deze ook even voorstellen.
Ik ben dus Theo uit Schinveld, Limburg en sinds dec. 2008 in bezit van een 380SE uit 1981.
Moet binnenkort op keuring met de auto, ben benieuwd wat er aan scheelt.
In mijn 380 is een LPG installatie gebouwd, maar volgens mij door een niet al te handige klusser.
De hele luchtilter is inmiddels vervormd waardoor hij soms te veel lucht krijgt en dan dus niet lekker loopt.
Ik ga binnenkort eens kijken of ik de handel niet iets beter aan kan sluiten.
Verder dien ik nog het een en ander aan interieur te vervangen en repareren.
Buitenzijde begint hier en daar een beetje roest te vertonen, ook een knutselobject.
Groetjes en tot schrijfs Theo.
Avatar gebruiker
ttheott
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 24 dec 2008, 03:16
Woonplaats: Schinveld
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Ja


Re:Voorstellen

Berichtdoor DeKramer » 08 maart 2009, 17:40

Hallo Theo, welkom hier en succes met de Benz (kijk ook even naar het topic over de meeting op 11 april).

Groeten Marcel.
Beter duur dan niet te koop !!!
Avatar gebruiker
DeKramer
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 477
Geregistreerd: 21 dec 2008, 23:16
Woonplaats: Vroomshoop
Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:


Re:Voorstellen

Berichtdoor Sterretje1968 » 09 maart 2009, 00:15

Hoi Theo,

Welkom op ons forum.
Wens je hier veel lees- en schrijfplezier. :)
Groetjes, Rene.
Avatar gebruiker
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 5203
Geregistreerd: 05 jun 2008, 21:51
Woonplaats: Eindhoven
Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee


Re:ttheott

Berichtdoor Ronno » 09 maart 2009, 18:55

Welkom op het forum Theo,

Succes met de klusjes.

Ronno
Ronno
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten