[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Van LPG naar Benzine val je dan automatische in het kwart ta : Andere dingen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 apr 2024, 21:18

Van LPG naar Benzine val je dan automatische in het kwart ta

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Moderator: Neerven

Van LPG naar Benzine val je dan automatische in het kwart ta

Berichtdoor SimonBenz » 27 jan 2014, 18:46

:sick: Hallo, Ik wil graag vragen of een van jullie mij kan helpen,dat als de auto terug gekeurd is van LPG naar Benzine, of je dan automatische in het kwart tarief valt , of moet je dat zelf doorgeven. Op de site van de belastingdienst daar wordt ik niets wijzer , en als je belt hebben alle ambtenaren het zo druk ,dat ze je niet te woord kunnen staan, om te vertellen hoe het in elkaar steekt, bij mijn andere auto, en mijn motor wordt het maandelijks afgeschreven.
groeten Simon.
SimonBenz
 


Re: Van LPG naar Benzine val je dan automatische in het kwar

Berichtdoor Bram Jansen » 27 jan 2014, 18:58

Simon,

Gebruik de zoekfunctie op het forum of kijk en stel je vragen hier.kwarttarief-en-of-voorbeeldbrief-t14422.html
Er komen wekelijks een aantal van dit soort vragen voorbij, daar kunnen we niet iedere keer een nieuw topic voor starten.

Lex
Bram Jansen
 


Keer terug naar Andere dingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten