door JosMarijnissen560 » 12 jan 2010, 21:50
Ik reageer op dit topic daar wij met 3 leden 2 jaar geleden de S Klasse Club Nederland op te hebben gericht.
We hebben op dit moment 200 leden en betalen inderdaad € 70,--, dit betaalden we ook als lid van de Duitse club, alleen daar kregen we relatief weinig voor terug.
Dit bleek n.l. na een enquete onder de Nederlandse leden die ook lid waren van die Duitse club.
We hebben nog wel kontakt met de Duitse club, we zijn ook op het treffen bij het museum in Stuttgart geweest.
Verder hebben wij geen binding met de Duitse club.
Wat betreft de huidige website moet ik toegeven dat deze enigszins verouderd is, wij zijn nl. afhankelijk van anderen die dit moeten doen.
Wij hebben als bestuur ook onze tijd nodig met onze eigen bedrijven.
Een vereniging is toch iets wat tijd vraagt en het zijn meestal dezelfde die iets doen.
De adviezen c.q. technische kennis die we op dit moment binnen onze club hebben is zeer weinig.
Maar waarom zouden we moeten hebben als er hier en op het Mercedesforum genoeg info aanwezig is.
Ik zal ook erop aandringen zodra de website up to date is of vernieuwd om voor deze beide een link te plaatsen.
Wij zijn aangesloten bij de FEHAC en MBAC.
MBAC is de overkoepelende organisatie die direct kontakt hebben met Mercedes Nederland, zit ook een hogere functionaris van MB Nederland in het bestuur.
De voordelen zijn o.a.
1. gratis taxatie voor eerste auto (voordeel € 100,--?)
2. MB clubpas (bij diverse dealers korting, gratis toegang Stuttgart museum)
3. clubblad samen met aangesloten clubs MBAC
4. het blad MB Classic
5. meetings, barbeque, zeiltocht, rondrit, kerstviering en verdere evenementen die georganiseerd willen worden door leden.
Verder zal ik me nog wel een keer voorstellen anders wordt het hier helemaal een lang verhaal.
Groeten
Jos
P.s. Wij staan a.s. weekend op de Interclassics te Maastricht en heb hiervoor nog enkele toegangspasjes over voor degene die hier toch naar toe gaan.
Dit voor de geinteresseerden onder ons.
is aangesloten bij de en de .
6 koeien (24/25m2 leer) en 100 manuren hebben ze nodig gehad voor mijn Caruna