[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
vastlopen airco pomp 280SE : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 13:55

vastlopen airco pomp 280SE

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

vastlopen airco pomp 280SE

Berichtdoor bastangena » 09 jul 2018, 13:23

hallo

ik was laatst aan het rijden met mijn auto toen ik in eens een piepend geluid onder de motorkap vandaan hoorde komen. ik ging kijken en vond dat de airco pomp wanneer er koude lucht gevraagd wordt compleet blokkeerde en daarom de V-snaar ging slippen wat het piepende geluid gaf. ik heb dus de airco compleet uitgezet en de pulley ging weer draaien. nu loopt de pulley van de airco pomp helemaal niet meer compleet geblokkeerd of ik nu wel of niet de airco aanheb snaar is dus ook geknapt.

iemand ervaring met een geblokkeerde aircopomp, is dit makkelijk op te lossen of is de pomp gewoon overleden?

MVG
bas
bastangena
 

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten