[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
veering : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 nov 2024, 01:34

veering

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

veering

Berichtdoor Bjorn » 23 jan 2013, 18:44

hallo allemaal,

zo als sommige weten heb ik begin 2012 een 380SE gekocht. af gelope weekend heb ik er dus weer 1 bij gekocht ( weer een 380 ). het is de bedoeling dat als ik 18 ben daar mee kan rijden. maar er moet nog wel het één en ander aan gedaan worden, mijn vraag is passen SEC schokbrekers onder een SE en de voor veering? ik heb nog een setje leggen want mijn niveau regeling achter doet het niet dus hij hangt achter op zijn kont. het is voor tijdelijk tot ik weet wat er mee aan de hand is. en als me linker schok demper echt stuk blijkt te zijn, tot ik een goeie heb gevonden

mvg bjorn
Bjorn

Re: veering

Berichtdoor Vlim » 23 jan 2013, 21:32

Hallo Björn. Dat gaat wel passen.
Vlim
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Rene 420 » 26 jan 2013, 11:05

Hallo vilm ik ben even via de acount van me vader maar hoe zit het met de hoogtes want het he lijkt wel of de vering van een SEC lager is?
Rene 420

Berichtdoor FB 500SEC » 27 jan 2013, 02:04

Schokbrekers type 1 zijn hetzelfde van een SEC/SE, ik dacht type 2 ook maar weet het niet zeker.
FB 500SEC

Berichtdoor Bjorn » 27 jan 2013, 23:06

jaa ik ga ze zeker repareren ik heb nu voor vorlopig de veering van me vader er op zitte achter zo dat ik hem de brug op kan rijden en af rijden (FB 500SEC: ja klopt type 2 is het zelfde dat zit er nu ook onder)
Bjorn

Keer terug naar Techniek