[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Velgen, 15 inch, ET25 7J, 4 stuks : Te koop: Onderdelen en toebehoren

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 27 jul 2024, 16:12

Velgen, 15 inch, ET25 7J, 4 stuks

Heb je een onderdeel over die je wil verkopen?
Of heb je een accessoire nog op de plank liggen?
Hier kun je die aanbieden...
Lees de aanwijzingen in "Lees dit eerst"

Moderator: Neerven

Velgen, 15 inch, ET25 7J, 4 stuks

Berichtdoor Jeroenjas » 01 jun 2024, 14:27

Beste mensen,

Vanwege verkoop van mijn W126, 560SEL bied ik bij deze 4 velgen aan met oude winterbanden.

De DOT van de banden is 2913, dus meer dan 11 jaar oud. Profiel is nog wel goed, maar persoonlijk zou ik niet de weg op gaan met zulke banden. Keuze is aan de koper.

De velgen hebben wat liefde nodig zoals je ziet. Prijs vind ik lastig, zeg €25,- per stuk. Als ze maar bij een Mercedes liefhebber komen.

Ik heb er ook nog bouten bij indien nodig.

Mvg, Jeroen
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker
Jeroenjas
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 07 maart 2011, 17:57
Woonplaats: Bussum
Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1988
LPG: Nee


Re: Velgen, 15 inch, ET25 7J, 4 stuks

Berichtdoor Jeroenjas » 16 jun 2024, 14:20

De velgen zijn verkocht en opgehaald.
Avatar gebruiker
Jeroenjas
 
Berichten: 8
Geregistreerd: 07 maart 2011, 17:57
Woonplaats: Bussum
Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1988
LPG: Nee


Keer terug naar Te koop: Onderdelen en toebehoren

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten