Goede dag,
Weet iemand of er verschil zit tussen de spinnenkop/brandstof systeem van een 500 uit USA en een EU uitvoering?
Omdat ik toch werk aan de motor van mijn W126 500SEC '84 USA heb, wil ik ook weten wat ik nog aan het blok kan doen om hem verder EU te maken.
Op de spinnenkop lees ik de volgende nummers:
onderste gedeelte 0438 120 170 442 060
bovenste gedeelte 0438 100 11 442 15420
Ook heb ik nog een spinnenkop liggen die waarschijnlijk van een EU uitvoering af komt:
onderste gedeelte 0438 121 019 44? 060
bovenste gedeelte 0438 100 111 578?4
Zit er dan verschil in, en scheelt het wat als ik het ombouw?
En waar kan ik nog meer rekening mee houden?
Ik had al begrepen dat het blok een lageren compressie verhouding heeft, en een anderen uitlaat.
ook ben ik nog van plan om de injectors te vervangen (waar verwacht ik ook verschil in zit)
alvast bedankt