ja ik kom bij bijde M110 blokken geheel andere sensoren tegen en andere inlaat.
De een heeft een soort van EGR ( gebruikt uitlaatgassen bij inlaat ) deze motor heeft ook fabrieks af een Kat er onder.
zo zitten er bij de uitlaatspruitstuk ook 3 andere sensoren wat doe doen is mij een raadsel, lijkt me geen pingel detectie ( al lijkt de sensor veel op die van mijn saab. )
bdp sensor wordt ook gebruikt voor de rpm meter in de auto kwam ik vandaag achter ( gehele kabelboom ligt nu binnen )
achter zit er ook een sensor op het vliegwiel voor op wat moet deze sensor doen ?
als ik weet wat die doet kan ik miss rekening mee houden, en eventueel over zetten op het blok dat gebruikt wordt.
@Wasibi
The T5, T7 and T8 management systems has been successfully manipulated to allow self-tuning for enthusiasts
Deze zijn vrij instelbaas van af fabriek en kosten zoon 75 euro op MP.
Is de computer van de 4 cylinder ook tegebruiken op een 6 cylinder ? ( T7 worden ookgebruikt bij 2.7 L v6 )
zoja dan ga ik een trionic van de sloop halen, of uit mijn saab gebruiken voor de Mercedes.
kan ik ook een verbruiks schermpje plaatsen
dat zou leukzijn on the fly gebruik mee lezen.
Tevens lijkt me een TBI ook wel een leuk speeltje op een M110
m110 TBI.jpg
m110 met TBI.jpg
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.