tja als jij alles al uitgesloten hebt dan weet ik het ook niet
dan denk ik dat je toch beter een monza kan gaan kopen of aan americaan met zon kraan in het kachel systeem dan ben je over al van af
en ja de apparatuur in je wagen is niet echt nieuw meer en zal ok echt niet op de graad nauw keurig werken
dat de themwielen wat anders aan geven dan d euitblaas themp is zal t emaken hebben met dat d egemeten them in de auto te laag is en dat hij nog in een opwarm fase zit
je zal het vast wel kennen het verschijnsel van een centrale verwarming in huis
als je daar de thermostaat op 20 zet is het niet zo dat je verwarming niet heter word dan 20 graden
maar je verwarming kan flink heet worden en zodra je thermostaat voelt dat het 20 graden is zet hij de verwarming weer uit
zo ook werkt het in je wagen er zitten meerdere voelers in je kachel systeem 2 stuks in de kachel behuizing en 1 of in je dashboard vroege type1 een vierkant roostertje of in je plafon bij de spiegel
als de kachel aan staat zou je een vloei papiertje op dit rooster kunnen laten hangen door de zuig kracht is dit niet het geval dan is of de slang van je ventilator eraf of je ventilator is stuk
en ook je kachel in je wagen kent een opwarm vase dat hij dus een hetere lucht in het interieur blaast dan dat hij in werkelijkheid op staat ingesteld
tot de themp bij de voeler komt dan zal de themp afnemen