ja, ik ben tot nu toe ook niet teleurgesteld om het zachtjes uit te drukken. heb er best veel tijd en moeite ingestopt om het hele internet af te zoeken naar ervaringen met dit bedrijf. heb geen negatieve kunnen vinden maar wel een stuk of 5 positieve op non-mercedes forums.
De prijs is echt netjes en 1jaar garantie maakt het compleet.
heb voordat ik de opdracht gaf aan dit bedrijf veel vragen gesteld en kreeg daar telkens een serieus, positief antwoord op, waaronder het verzoek om foto's te maken van defekte/slijtage delen, dit alles omdat ik super interesse heb in de techniek en liefhebber ben van Mercedes.
heb ook een paar keer telefonisch overleg gehad. ging ook netjes.
en dan moet je gewoon een keer de knoop doorhakken hé!
Dit is het Bedrijf waar de bak wordt gereviseerd:
http://www.autotransmission.nl/en natuurlijk heel blij met marco want zonder hem zou het een ander financieel plaatje zijn geworden deze revisie.
ik vond het ook netjes dat ik vooraf advies/tips kreeg, aan mij de keus om dat wel of niet door hen uit te voeren:
-Graag de oliekoeler in de auto goed spoelen, we hebben hiervoor een spoelmiddel in spuitbus voor € 12,50 ex btw.
-Na inbouw is het noodzakelijk het vacuüm, schakelmomenten en schakeldruk af te stellen in de auto, dit kunnen wij voor u verzorgen voor € 130,- ex btw.