door Nachtuil » 09 feb 2016, 01:20
De remslangen zijn ook nieuw. Ik heb dat ondertussen nog twee maal voor gehad en reed al met een remleidingsleutelte rond. Dus als de rem bleef hangen maakte ik de voorste leiding eens wat los op de hoofdremcylinder en kon ik weer verder rijden. Vandaag dan maar eens verder aan gewerkt. De Nieuwe remcylinder die ik liggen had daar kwam niets uit. Je kan daar een clips uitnemen en de grote plunjer er uitnemen. Hoe de kleine plunjer er uit moet heb ik niet gevonden Er zit langs de vulopening een pennetje maar dat krijg ik er niet uit. Maar als ik met een staaf die plunjer induw komt er wel olie uit. Ik heb de nieuwe remcylinder terug op de auto geplaatst, maar er komt weer niets uit. De remleiding is er nog af en ik houd mijn duim op de opening terwijl mijn vrouw op het pedaal duwt en daar komt niets uit. Als ik er een vacuüm ontluchtingspot op aansluit komt er ook niets uit. Als ik er in blaas met luchtdruk dan borrelt het wel in het reservoir. Wat is hier nu mis. Komt die pen niet ver genoeg uit de rembekrachtiger? Maar die kleine plunjer moet toch niet alleen mechanisch bediend worden, dat moet toch ook met de oliedruk van de voorste plunjer werken. Zal ik dan nog maar eens een nieuwe remcylinder kopen of wat zou het probleem zijn.