[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
warm slecht starten W126 500SEC type1 : Techniek - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 22:38

warm slecht starten W126 500SEC type1

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor jwl » 09 mei 2017, 21:55

ben er vandaag achter gekomen bij de Mercedes dat beide thermovacuum klepjes uitwisselbaar zijn en het zelfde zijn dus..heb nu een tekening van de vacuüm loop en de ene is mij duidelijk gaat naar warmloopregelaar en zo naar ontsteking vervroeger en groenwitte busje etc...maar wat er dan op het andere vacuüm klepje zou moeten is mij een raadsel..staat wel op tekening maar kan er niets van maken..weet iemand misch waar die op aan loopt en waar die de vacuüm weg trekt?
jwl
 


Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor Douwe » 10 mei 2017, 06:10

Misschien is deze duidelijker
De tweede is voor de EGR klep op het spruitstuk.
Daar zou ik mij niet druk over maken om aan te slutien.
Meestal worden deze afgesloten en nog mooier is de volledige EGR klep verwijderen
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor jwl » 03 jun 2017, 18:50

beste leden ben er even weer mee bezig geweest..accumulator er af gehaald..maar dat ding is compleet leeg van binnen..klopt dit? alvast bd voor jullie moeite
jwl
 


Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor RD500SEC » 03 jun 2017, 19:12

Nee, dat klopt niet, er zit een veer in die voor de tegenduk zorgt en een soort zuiger die door de brandstofdruk tegen de veerdruk in wordt bewogen.
Als je van de drukaansluiting naar de lekaansluiting vrije doorgang hebt, of andersom, dan is de accumulator defect.
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1571
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor Harm1 » 03 jun 2017, 19:13

Leeg ? Er zit o.a. een veer in en een oranje/bruinig membraam in. Hierbij een schematische voorstelling. Empty op de tekening betekent 'geen brandstof'.
mvg. Harm.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Harm1
 


Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor jwl » 12 jul 2017, 00:08

opgelost...probleem accumulator vervangen voor een goede gebruikte!!! iedereen bedankt voor het meedenken.

groet johan
jwl
 


Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor jwl » 29 sep 2017, 09:24

probleem warm starten opgelost.

bedankt iedereen voor de super inzet en meedenken.
het was idd de accumulator

Gr. jwl
jwl
 


Re: warm slecht starten W126 500SEC type1

Berichtdoor jwl » 20 jul 2018, 00:29

opgelost warm slecht starten was de accumulator..nu nog het vermogenverlies van koud naar warm..
allen heel erg bedankt voor de inzet

mvg johan
jwl
 

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten