Heren,
Aangezien het o.a. mijn auto betreft, en ik hier absoluut GEEN zwarte pieten spel wil spelen tov Paul, lijkt mij het volgende handig om te doen:
- ik ga contact opnemen met Paul om te kijken of er sprake kan zijn van foutieve montage (dit is dan overigens door mijn reguliere garage gedaan als het zo is!), met eventueel deze slijtage tot gevolg;
- indien mogelijk terug sturen naar Paul (dan krijg ik ze nog graag retour van Buurman, als hij ze nog heeft liggen heet dat!) om te kijken of er een productiefout in kan zitten;
- als de resultaten bekend zijn deze terugkoppelen naar het forum, ter lering ende vermaeck.
Let wel: ik zeg niet en heb dat volgens mij ook niet gedaan dat het slechte schijven zijn, ik kan er simpelweg nog niets over zeggen omdat ik geen idee heb wat nu de oorzaak kan zijn van deze slijtage.
Overigens wacht ik met schakelen van P naar D of naar R, en geef ik heus wel gas op zijn tijd, maar dat zouden ze toch aan moeten kunnen normaal gesproken.
Ik heb tijdens het rijden trouwens niet gemerkt dat er iets mee mis zou zijn, tot de APK keurmeester bij Marco 3 weken terug aangaf dat er scheuren in zaten, en ringen waren verbogen.....
Maar zodra er meer bekend is horen jullie het!
mvg, Mark