Vergeet ook niet de deuren te controleren op roest en onder de bekleding in de kofferbak te kijken. (
door schade en schande wordt men wijs).
Als je geen belastingvrije zoekt dan zullen meer auto's tot de mogelijkheden behoren. Wagens van voor '87 zijn vaak iets duurder als de ze in goede staat zijn.
De onderdelen voor een W126 vind ik niet duur. Je koopt voor een "moderne" auto (zeg bwjr 2000 en later) geen remschijven rondom met blokken voor 180 euro. Daar heb je wel de W126 met nieuwe remschijven van voorzien.
Probleem is dat ze bijvoorbeeld wel vaker op beurt moeten als een moderne auto en er vaker iets kapot zal gaan maar tot op heden kan ik me er nog prima overheen zetten.
De auto is nu eenmaal minimaal 20 jaar oud en je kent de uitdrukking bij oude gebouwen wel:
er was iets, er is iets en er komt iets.....
voor 4000,= zul je best iets kunnen vinden maar laat de motor niet de doorslag geven. Ik bedoel, de toestand van de auto is belangrijker dan de hoeveelheid cilinders. Met een V8 kun je ook /juist heerlijk cruisen.
Zo kun je uit nog meer auto's kiezen.
Wees voor dit budget wel op je hoede..... veel kaft tussen het koren, zeg maar