Hoi allemaal,
Ik ben sinds een maand of 5 in het bezit van een 380SE. Deze kreeg na een paar week in mijn bezit te zijn startproblemen. De auto eens 's avonds gestart en toen bleken de bougiekabels overal vonk te geven, behalve waar het hoort.
Deze vervangen inclusief bougies, rotor en verdeler en toen ik de auto wilde starten helemaal niets. In ieder geval niet op LPG. Benzine heb ik niet geprobeerd. Verder gezocht en ook de accu inmiddels vervangen. De auto slaat nu weer aan op benzine (wat na een nieuw brandstofpomp relais pas de brandstofpomp weer liet werken) maar valt uit na 5 seconden. Op LPG start de auto ook, maar zeer moeizaam. Ik vermoed dat de oorzaak nu bij 1 en hetzelfde onderdeel ligt. Bij het geven van beetje gas na starten loopt de auto prima. Als hij warm gelopen is blijf de auto lopen maar zeer moeizaam. Rijden gaat niet want bij het vragen van vermogen valt hij uit.
Ik heb al gekeken naar de vacuüm slangen. Kan hier alleen niets fout aan ontdekken. Misschien dat er desondanks nog steeds iets met het vacuüm kan zijn.
Heeft iemand tips of trucs waarmee ik dit probleem op kan lossen?
Alvast bedankt.
Bas