@ Douwe,
Die topic had ik gezien ja..
Volgens mij het stangetje die de bowdenkabel bedient. Als je voor de motor staat achter de spinnenkop, daar zag ik een stangetje wat ik kon verstellen. Zag ook meteen eigenlijk dat deze heel kort stond. Op t gevoel goed gezet en het het gas pedaal voelde en reageerde perfect. Heb vandaag niet meer gereden omdat ik die verrekte zoem die erin zit, niet vertrouw.
Daar heb ik nog wel iets anders over maybe u know? Ik vandaag de startmotor van mijn sloper bekeken en eraf gehaald. Deze startmotor is de helft dunner, maar daarbij zaten hier 4 plaatjes tussen. Ik heb er gister bij mij ook een plaatje tussen gezet maar dat is een ovale. Hier zaten 3 ovale en 1 die het gat meer afdicht. Ik heb de plaatjes allebei maar de beter afdichtende die paste niet om de start motor heen. De startmotor van deze 500 daar passen wel allebei de plaatjes op. Ik schroef het gewoon over morgen heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Ook heb ik de pan van die bak eraf gehaald, scheeld best veel met de mijne. Mijn oude zat zeker veel te strak.
Zit er onder een 380 bak en een 500 bak dezelfde automaat zeef?
en zeggen deze nr's je iets? 126 270 4307 & 126 277 0701 staan op het (volgens mij) brein van de bak..
Thnx voor jullie meedenken
ow ja, die koppelomvormer die heb ik uit gehad maar toch, heb een losse bak liggen en heb die koppelomvormer er ook even uit gehad. Zoals ik het zag past dat maar op 1 manier. Maar dat zou weer wel het zoemende geluid verklaren toch??