Hallo allemaal,
Ik heb stationair problemen met mijn 500SEL op benzine en LPG, hierbij is onlangs LPGinjectie ingebouwd.
De motor loopt erg onregelmatig en loopt te hikken stationair, soms loopt hij een stuk mooier en soms loopt hij erg slecht stationair.
Nu heb ik alle onstekingsdelen vervangen van ontstekingsmodule tot bougies en allemaal gecontroleerd.
Verder ook de injectorrubbers + hulzen en de grote rubber onder LMM, op vacuumlekken is ook gecontroleerd.
Nu heb ik de warmlaufregler eens los gehaald wat volgens mij nog nooit gebeurt was.
De aansluitingen onder de stekker waren lekker gecorrodeert en toen ik hem open haalde vond ik hem in tegenstelling van eerder geziene foto's erg "droog" en levenloos uitzien.
De meeste foto's wat ik gezien heb was de warmlaufregler vol drap en bij de mijne zit er zelfs stof/vuiligheid in.
Ik heb hiervoor nooit een gedemonteerd dus een aantal foto's heb ik toegevoegd om jullie mening hierover te horen.
Graag had ik ook geweten hoe ik deze op werking kan testen/doormeten en wat ik evt. moet vervangen.