Ik ben bij een dieselspeciaalzaak te rade gegaan en....Daar hebben ze mij verteld dat de vacumpomp nog in orde is.
Het probleem zou komen van de start-stopklep welke vacum bediend wordt, en aangestuurd door het stuurslot.
Deze klep bevindt zich achteraan de dieselpomp nummer:1.421.133.091.de dieselpomp heeft als nummer 040 324 5025 schijnt van belang te zijn.
Echter wisten ze mij te zeggen, dat het zelf vervangen niet zo simpel zou zijn voor mij, daar achter de dieselpomp een olievat staat welke noodzakelijk dient verwijderd om de klep in de dieselpomp langs achter erin te krijgen daar ze een wat lange arm heeft???
Nu, een beetje afwachten, tot ik iemand vind die me het kleinood, en eventueel wat raad kan bezorgen.
Ook hebben ze mij gezegd, dat het plastieken ding boven deze klep zou dienen voor het automatisch schakelen, waarmee er ook een probleem bestaat dat nog niet is opgelost, en misschien... als iemend me kan vertellen, waar ik ook dat ding weet te vinden, komt misschien nog alles OK met mijn 300SD.......Zou héééél tof zijn hé.