Eerdaags wil ik de klepsteelrubbers gaan vervangen en heb op het forum er al veel over gelezen.
In theorie is het me nu aardig duidelijk en kan de stappen wel uitvoeren.
Zoek nog wel een goede klepveerlichter, wat ik gevonden heb is de klepveertang van Midloc.
Maar als er iemand in de buurt van Arnhem de zijne wilt uitlenen, dan hou ik mij aanbevolen (tegen vergoeding natuurlijk).
Alleen wat me nog niet helemaal duidelijk is, en ik kan er ook geen hele duidelijke beschrijving of How To op het forum over vinden, is het plaatsen van een cilinder op BDP.
Ik lees veel over merktekens en spietjes maar het zou allemaal wat duidelijker worden als ik er foto's of plaatjes van zie.
Is er toch al een How To over, dan zie ik die graag.
En, voor het vervangen van de klepsteelrubbers kan de de kleppen op twee manier tegen houden, de 1e door de cilinder op BDP te zetten, de 2e is de cilinder op druk zetten.
Zijn er bij beide voor of nadelen? En wat zou de meest logische keuze zijn?
Alvast bedankt voor jullie hulp.