Ik ben ook heel blij dat ik in Nederland woon want in (b.v.) een 3e wereld land had ik het heel moeilijk gehad.
Dat neemt niet weg dat ik best mag klagen.
Bepaalde problemen zijn voor mij groot terwijl ze voor een ander niets voorstellen.
Als je altijd moest nadenken, voordat je gaat klagen, dat er mensen zijn (al dan niet in andere -onder ontwikkelde- landen) die het veel slechter hebben dan jij, dan zou er nooit niemand meer mogen klagen. (op een paar mensen na)
Er is n.l. altijd wel iemand die het erger heeft.
Nu heeft mijn poes (mijn allessie van 17,6 jaar) net een hersenbloeding gehad (gelukkig leeft ze nog), maar ergens anders in de wereld is er iemand wiens familie net is verkracht en daarna voor zijn of haar ogen is vermoord.
Betekend dat nu dat ik niet mag klagen?
Harm, ik vind het maar een eng filmpje en weet niet wat ik ervan moet denken.
Aan de ene kant denk ik... ver gezocht, toch zitten er ook elementen is waarvan ik bijna overtuigd ben dat dat waar is.
Natuurlijk zijn er complottheorieën maar ik weet 100% zeker dat er ook een paar van die theorieën waar zijn.
Ik durf best te geloven wat je zegt van die medicijnen.
Ik weet ook zeker dat de kosten voor de gezondheidszorg steeds verder zullen stijgen doordat er o.a. steeds meer gemanipuleerd voedsel op de markt komt.
Dat het op de markt komt is (misschien -ahum-) nog niet zo erg maar ga geen spelletjes spelen met levens.
Wees eerlijk en open en vermeld het ook op het label en denk niet alleen aan je bankrekening.
Maar ja, als mensen ergens geld mee kunnen verdienen dan is dat bij sommige wezens belangrijker dan wat dan ook.
In het geval van Monsanto gaan ze over lijken, letterlijk (kijk maar naar de Japanse boeren) en figuurlijk.
Schijnbaar is dat de manier van zaken doen en als je naar de bankrekening kijkt van Monsanto, een zéér lucratieve manier.
Ik vraag mij af wat die lui zelf eten.
Groetjes, Rene.