[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Zo worden wij allemaal genaaid. : Andere dingen - 2

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 nov 2024, 06:21

Zo worden wij allemaal genaaid.

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Moderator: Neerven

Re: Zo worden wij allemaal genaaid.

Berichtdoor Heftrucker » 21 jul 2012, 17:46

Inderdaad.....
Groeten van Frans (Beheerder in ruste).

Heftrucker
Beheerder
Beheerder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEL
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja

Berichtdoor Wasibi » 21 jul 2012, 18:22

Misschien wel een leuk linkje: http://www.huizenmarkt-zeepbel.nl/
Volg dit al een jaarje of drie.
er komen daar regelmatig linkjes voorbij van financieele media die niet direct bij het normale journaal voorbij komen.

Neem het wel met een korrel zout, er zitten ook een paar complot theoristen die posten bij ;)

Google ook eens op filmpjes van Nigel Farage. Wel lachen! alleen is het in zijn eigen land niet veel beter ;)

Voor de rest, Ik pluk de dag en ben blij dat ik in Nederland woon!
Grolsch en Guinnes beer expert. ;-)
Wasibi
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Mechanic » 21 jul 2012, 18:55

Daar hebben jullie gelijk in, puur in Nederland gezien hebben we het steeds slechter en het zal voorloopig ook niet beter worden. Maar ik kan er niets aan doen dat ik dan denk dat er mensen zijn die het slechter hebben. Op dit forum ook al mensen tegen gekomen die geen werk meer hebben. Geen salaris maar een uitkering is dan nog zwaarder, terwijl alles duurder wordt.
Maar jullie hebben gelijk, leuk is het niet.

Mvg, Hans.
Mechanic

Berichtdoor Westernbiker » 21 jul 2012, 23:49

het is nog nooit anders geweest.
alles wordt duurder,bij de supermarkt wordt alles goedkoper.

Wat een gezeur op dit forum,wordt eens wakker,het is nog nooit anders geweest !!!!
Westernbiker

Berichtdoor Sterretje1968 » 22 jul 2012, 01:49

Ik ben ook heel blij dat ik in Nederland woon want in (b.v.) een 3e wereld land had ik het heel moeilijk gehad.
Dat neemt niet weg dat ik best mag klagen.
Bepaalde problemen zijn voor mij groot terwijl ze voor een ander niets voorstellen.
Als je altijd moest nadenken, voordat je gaat klagen, dat er mensen zijn (al dan niet in andere -onder ontwikkelde- landen) die het veel slechter hebben dan jij, dan zou er nooit niemand meer mogen klagen. (op een paar mensen na)
Er is n.l. altijd wel iemand die het erger heeft.

Nu heeft mijn poes (mijn allessie van 17,6 jaar) net een hersenbloeding gehad (gelukkig leeft ze nog), maar ergens anders in de wereld is er iemand wiens familie net is verkracht en daarna voor zijn of haar ogen is vermoord.
Betekend dat nu dat ik niet mag klagen?

Harm, ik vind het maar een eng filmpje en weet niet wat ik ervan moet denken.
Aan de ene kant denk ik... ver gezocht, toch zitten er ook elementen is waarvan ik bijna overtuigd ben dat dat waar is.
Natuurlijk zijn er complottheorieën maar ik weet 100% zeker dat er ook een paar van die theorieën waar zijn.

Ik durf best te geloven wat je zegt van die medicijnen.
Ik weet ook zeker dat de kosten voor de gezondheidszorg steeds verder zullen stijgen doordat er o.a. steeds meer gemanipuleerd voedsel op de markt komt.
Dat het op de markt komt is (misschien -ahum-) nog niet zo erg maar ga geen spelletjes spelen met levens.
Wees eerlijk en open en vermeld het ook op het label en denk niet alleen aan je bankrekening.
Maar ja, als mensen ergens geld mee kunnen verdienen dan is dat bij sommige wezens belangrijker dan wat dan ook.
In het geval van Monsanto gaan ze over lijken, letterlijk (kijk maar naar de Japanse boeren) en figuurlijk.
Schijnbaar is dat de manier van zaken doen en als je naar de bankrekening kijkt van Monsanto, een zéér lucratieve manier. :(
Ik vraag mij af wat die lui zelf eten.
Groetjes, Rene.
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Berichtdoor Mechanic » 22 jul 2012, 05:51

Wat ze waarschijnlijk niet eten is het eind product van wat ze zaaien. :!:

Mvg, Hans. :evil:
Mechanic

Berichtdoor Sterretje1968 » 23 jul 2012, 03:21

http://vimeo.com/30620523# (helaas in het Engels met Spaanse ondertiteling)

Ben benieuwd of er nog iemand is die na het zien van deze zéér schokkende film nog denkt aan complot theorieën...
Groetjes, Rene.
Sterretje1968
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee

Vorige

Keer terug naar Andere dingen