[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
vwl : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 19 apr 2024, 14:22

vwl

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

vwl

Berichtdoor vwl » 05 aug 2016, 18:27

Ben inmiddels bijna 20 jaar trouw aan Mercedes, al ben ik even vreemd gegaan met een Golfje. Wat ik miste was de ster bovenop de motorkap: een fier, rechtopstaand symbool dat als je er onder het rijden naar kijkt, een stilstaand baken is in een zee van beweging. De ster op de motorkap[ leek met de nieuwe modellen verdwenen, maar onlangs bleek toen ik met mijn zoon weer het Mercedesmuseum in Stuttgart bezocht dat de nieuwe E er weer een heeft en bovendien dat veel oudere Mercedessen het ook wel eens zonder hebben moeten stellen. Ikzelf heb een C230 uit 1997, dus ik ben een beetje een oneigenlijk lid van de W126-club, maar rijd op LPG en daar hebben jullie veel verstand van. Wil eigenlijk een grote Mercedes, een S, maar dat komt nog wel eens. Eerst de C maar eens in orde maken.
vwl
 


Re: vwl

Berichtdoor Douwe » 05 aug 2016, 18:51

Welkom hier silvester.
Ik wens je veel lees en schrijf plezier.
1 tip dit is een W126 forum
Dat model van jou is een hele andere techniek dat is appels en peren vergelijken.
Avatar gebruiker
Douwe
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 8864
Geregistreerd: 01 mei 2010, 19:54
Woonplaats: Sexbierum
Roepnaam:
Type wagen: 420SE
Bouwjaar: 1986
LPG: Ja


Re: vwl

Berichtdoor Bram Jansen » 05 aug 2016, 18:55

Nogmaals welkom!

De vraag over je LPG is bij mijn weten ook nog niet voorbij gekomen op het W202 B) het zou zomaar kunnen dat één van de leden daar het antwoord op je vraag heeft.
Bram Jansen
 


Re: vwl

Berichtdoor Ruimerke » 05 aug 2016, 22:54

Hallo,

Van harte welkom hier op het forum. Ik wens je veel lees- en schrijfplezier.
Ik moet Douwe gelijk geven. Het ene model is het andere niet. Ook qua techniek. Maar als we kunnen helpen, dan graag.
Francis.
Ik ben zoooo tevreden van mijn vrouw dat ik er mij een tweede zoek.
Ruimerke
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 397
Geregistreerd: 19 maart 2014, 00:02
Woonplaats: ZELE
Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten