Het is nu 28 jan 2021, 10:15
Moderators: Neerven, Bram Jansen
Basjeva schreef:Hey Rene,
De mijne staat momenteel in de stalling.
groetjes Bas
Felix schreef:Afgelopen zomer kwam ik een NL chagrijn in een 300SE tegen in de file bij Munchen, ik groeten en die chagrijn kijken alsof ik iets van hem moest.....
Felix schreef:Rij 60.000 km per jaar met de Benz, 40.000 daarvan op de Nederlandse wegen en kom alleen in NL veel W126 tegen, in D,B, CH, FR en I zie ik er eigenlijk nooit 1 en daar rij ik toch ook 20.000 km. Afgelopen zomer kwam ik een NL chagrijn in een 300SE tegen in de file bij Munchen, ik groeten en die chagrijn kijken alsof ik iets van hem moest.....
Felix schreef:Rij 60.000 km per jaar met de Benz, 40.000 daarvan op de Nederlandse wegen en kom alleen in NL veel W126 tegen, in D,B, CH, FR en I zie ik er eigenlijk nooit 1 en daar rij ik toch ook 20.000 km. Afgelopen zomer kwam ik een NL chagrijn in een 300SE tegen in de file bij Munchen, ik groeten en die chagrijn kijken alsof ik iets van hem moest.....
madcat schreef:Felix schreef:Afgelopen zomer kwam ik een NL chagrijn in een 300SE tegen in de file bij Munchen, ik groeten en die chagrijn kijken alsof ik iets van hem moest.....
weet je nu nog niet dat de Duitsers arrogant volk zijn!
Sterretje1968 schreef:Felix schreef:Rij 60.000 km per jaar met de Benz, 40.000 daarvan op de Nederlandse wegen en kom alleen in NL veel W126 tegen, in D,B, CH, FR en I zie ik er eigenlijk nooit 1 en daar rij ik toch ook 20.000 km. Afgelopen zomer kwam ik een NL chagrijn in een 300SE tegen in de file bij Munchen, ik groeten en die chagrijn kijken alsof ik iets van hem moest.....
Daarom ben ik destijds gestopt met groeten.
Kreeg nooit eens een groet terug. (moet zelfs nog een topic over zijn)
Nu heeft groeten geen zin meer omdat ik altijd in iets anders rijd als ik aan het werk ben.madcat schreef:Felix schreef:Afgelopen zomer kwam ik een NL chagrijn in een 300SE tegen in de file bij Munchen, ik groeten en die chagrijn kijken alsof ik iets van hem moest.....
weet je nu nog niet dat de Duitsers arrogant volk zijn!
Lezen Ron, het was een Nederlander in Duitsland. (misschien was hij daarom wel chagerijnig, kan ook.)
madcat schreef:Sterretje1968 schreef:Daarom ben ik destijds gestopt met groeten.
Kreeg nooit eens een groet terug. (moet zelfs nog een topic over zijn)
Nu heeft groeten geen zin meer omdat ik altijd in iets anders rijd als ik aan het werk ben.madcat schreef:ik had wel goed gelezen hoor, maar er zijn niet veel duitsers die n nederlander groeten, ze vinden zichzelf zo superieur dat t gewoon puur arrogant is. de duitsers laten n nederlander vaker twee vingers zien, daarmee bedoelen ze: twee keer zijn we over jullie heen gelopen (oorlog) daarop zeg ik dan altijd met n big smile: jaja ich weiss zwei mahl habt ihr denn kriech verloren. moet je dan eens kijken hoe lang n gezicht kan worden. maar er zitten ook enkele goeie bij niet veel maar ja.
grt Ron
Keer terug naar W126 - Van alles wat....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast