[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W126 schuifdak demonteren : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 26 apr 2024, 02:09

W126 schuifdak demonteren

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

W126 schuifdak demonteren

Berichtdoor sell » 14 aug 2009, 14:23

Hallo,

Ik ben bezig met het demonteren van mijn schuifdak. Nu heb ik hem volledig gedemonteerd alleen stuit ik op het volgende probleem.

De aandrijvingskabel loopt door een buisje die met 2 plaatjes aan het dak vast zit. Om de pen door het gat van het schuifdak te krijgen moet het plaatje er af. Iemand enig idee hoe ik dit doe? Ik plaats een foto van het plaatje waar ik het over heb.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
sell
 


Re:W126 schuifdak demonteren

Berichtdoor Frank117 » 14 aug 2009, 21:34

Hallo,
je moet eerst de kabel met het plaatje uit de huls laten komen, duw op de knop van het schuifdak tot die er voldoende uit is.
Dan gewoon de twee "vleugels" omplooien en het oog van de kabel valt eruit. Aan de bovenkant van het plaatje zit niets vast. Als je dat een paar keer moet doen is het natuurlijk wel gebroken...
Mvg.
Frank.
Avatar gebruiker
Frank117
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 1031
Geregistreerd: 25 jun 2008, 20:17
Woonplaats: Knokke, Belgiƫ
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1983
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:W126 schuifdak demonteren

Berichtdoor sell » 16 aug 2009, 10:07

Het plaatje kwam met de motor niet voldoende ver naar voren. Dus ik moest hem handmatig vanuit de kofferbak naar voren brengen totdat hij volledig uit de stang kwam. Daarna kon ik hem idd ombuigen en er af pakken.

Daarna nog weer flink prutsen om het dak er weer in te krijgen. Maar gelukkig had ik voldoende hulp (hobby garage zutphen bedankt!)

Groeten,
Marcel
sell
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron