[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
warme motor loopt slecht 500SEC : Techniek

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 25 nov 2024, 02:36

warme motor loopt slecht 500SEC

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderator: Neerven

warme motor loopt slecht 500SEC

Berichtdoor Marcel A » 11 nov 2011, 16:11

Hallo,
Ik heb een probleem met mijn 500SEC, als de motor warm is loopt'ie gigantisch slecht.. Als de motor koud is loopt de motor als een zonnetje maar heb ik een kilometer of 4 gereden dan begint de motor te hokken en te stoten.
Eerst dacht ik dat het aan de lekke benzine leiding lag maar die is vernieuwd, maar nu zie ik wel dat er luchtbelletjes in de benzine leiding zitten (in het doorzichtige stukje slang voor de benzinepomp) maar misschien is dat normaal, en dan zou die het ook bij een koude motor moeten hebben lijkt mij..

Wie weet raad?

Vriendelijke groeten,
Marcel
Marcel A
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1984
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: warme motor loopt slecht 500SEC

Berichtdoor CordeJong » 11 nov 2011, 17:01

Een doorzichtige slang is in ieder geval fout dat hoort een gewapende rubber slang te zijn.
Misschien zuigt hij daar valse lucht of zit het voorfilter onder in de tank verstopt.
De koude start injector is electrisch en heeft een lagere minimale benzine druk nodig.
groeten cor de jong
CordeJong
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SE
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek