Mmmm, zal het eens anders proberen.
1- Op benzine heb je telefoonschijf nodig, toch?
2- Op LPG niet, toch?
3- Spinnekop heeft onderin (luchtweger)-arm, toch?
4- Arm reguleerd alleen met schijf erop luchttoevoer met rijden op LPG, toch?
5- Op LPG geen benzine (druk) nodig, toch?
6- Leidingen kunnen dan van spinnekop, toch?
A- Heb je benzinedruk nodig in spinnekop om op LPG te rijden?
B- Als iets in spinnekop defect is m.b.t. bezineverhaal hoe reflecteerd zich dat op LPG?
er van uitgaande dat op benzine Co afgesteld is uiteraard.
Dus heeft het zin om spinnekop te wisselen als de motor "practisch zonder" ook kan lopen?
En wat kun je dan vaststellen als blok dan wel 100% loopt?
Wat heeft dus spinnekop te maken met lopen op LPG als je er al niet eens een (telefoon) schijf in hoeft te hebben, dan lijkt het mij op dat moment een overbodig onderdeel?Ik heb van de week topic gelezen waar de complete spinnekop verwijderd was, constructie gemaakt die van alles op technisch gebied "afdekte" en dus wagen ook niet meer op benzine kon lopen. (ga zo even verder zoeken)
Ha, er zal menig forumlid meelezen en wijselijk zich onthouden van enig response, "so be it" , PB'tje mag ook hoor
Wil gewoon dingen begrijpen, en vaak zijn dan de vragen moeilijker als de antwoorden.
En met al dat typen is het ook nog eens lastiger er achter te komen als dat je samen met een bak koffie er over kan ouwe-nelen.....