[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Welke banden voor AMG velgen? : Carrosserie & Exterieur

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 20 apr 2024, 08:46

Welke banden voor AMG velgen?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Moderator: Neerven

Welke banden voor AMG velgen?

Berichtdoor Veebee » 10 jul 2020, 16:08

Beste,

Ik ben sinds vandaag trots eigenaar van een 560SEC (ik zal fotos posten binnenkort). Ik ben van plan om de velgen te vervangen met AMG velgen die ik heb gevonden (17 inch, 5x112, et11, 8j). Ik heb 2 vragen:

1. Zijn die velgen (goed geschikt voor de 560SEC?

2. Welke banden zijn aan te raden? Ik heb goed ervaring met vredestein quatrain all seasons op andere autos maar ben open voor andere merken ook

Alvast bedankt!

mvg, Viv
Veebee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 09 mei 2020, 22:19
Roepnaam:
Type wagen: 560SEC
Bouwjaar: 1986
LPG: Nee


Re: Welke banden voor AMG velgen?

Berichtdoor w126560td » 12 jul 2020, 21:22

Banden merk is een beetje persoonlijk eigenlijk wil je zachte banden, harde banden, slijtvast, comfort, runflat.

Echter kan ik je wel het volgende aanraden omtrent jou banden maat, ideaal is 225 - 45 - 17 ga je breder dan 225 met 8j dan heb je kans dat je voorwielen aanlopen.


Zelf heb ik ook AMG velgen voor 8j achter 9j met 2.8 cm spacers achter anders loopt de achtervelg aan via de binnenzijde tegen het chase. Verschillende maten banden gebruikt 225-45-17 is absoluut het beste. Vroeger had ik 8j achter zonder spacer 235 bredte liep af en toe aan.
w126560td
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 443
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Woonplaats: Türkiye, İstanboel
Roepnaam:
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron