Sinds het vervangen van mn rotor, verdelerkap en bougiekabels loopt mn 560 niet meer lekker
Slecht stationair. Slecht vollast. Horten en stoten met deellast.
Ik heb met de weinig diagnoseskills die ik heb een aantal dingen gevonden/geprobeerd:
De inlaatlucht temp sensor was stuk (vervangen)
Er lekte lucht langs de injectorseals (allemaal vervangen incl nieuwe injectoren)
Heb een nieuwe idle valve geprobeerd (maakte niks uit)
Heb een tweedehandse idle control module geprobeerd (maakte niks uit)
Heb overal gespoten met remreiniger. Ik denk dat er geen vacuümlek meer zit.
Als ik op pin 2 en 3 van de diagnose stekker ga meten dan zie ik de meter rond de 6,3V komen en dan loopt ie langzaam af richting bijna 0 volt. Vervolgens schiet ie weer naar 6,5V (of daar in de buurt) en dan loopt ie weer langzaam af richting 0 volt. En zo verder en zo voorts.
Als ie koud is loopt ie nog wat slechter dan warm.
Afstellen van de luchtweger lijkt geen snars uit te maken...
Ik weet het niet meer jongens. Waarschijnlijk is er nog wat kapot?
Ik zoek eigenlijk iemand die hier dagelijks mee bezig is / veel verstand van heeft en die dit (hoogstwaarschijnlijk) voor me kan oplossen.