[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
wie wonen er in groningen en zouden iets voor mij willen doe : Algemene vragen over jouw auto

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 23 nov 2024, 06:35

wie wonen er in groningen en zouden iets voor mij willen doe

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.

Moderator: Neerven

wie wonen er in groningen en zouden iets voor mij willen doe

Berichtdoor reteiPloP » 08 nov 2011, 21:21

Goede dag clubleden,

Ik was super blij met een onderdeel die ik gevonden had in Groningen, maar
nu komt het. Deze man ziet het niet zitten om het voor mij op te sturen. Het is 213 km van mij vandaan. Ik vind het net te ver om even heen en weer te rijden.

Ik hoop eigenlijk dat er iemand in Groningen woont die mij zou willen helpen. Ik zoek dus iemand die voor mij de spullen bij deze man kan afhalen en voor mij op de post kan doen.
Het betreft, twee sideskirts voor een SE die ik eigenlijk niet kan gebruiken.(Dus als die gene mij kan helpen kan ik hem misschien weer helpen.) en een onderlip voor een achterbumper.
Dat is het onderdeel wat ik heel graag wil hebben. Deze man wilde het niet apart verkopen.

Het plaatsje waar deze man woont is Middelstum Groningen.

groetjes Pieter
reteiPloP
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee

Re: wie wonen er in groningen en zouden iets voor mij willen doe

Berichtdoor Brinkerz » 20 nov 2011, 13:00

Ik woon in de buurt van groningen, en wil best even voor je langs gaan. U roept maar.
Je zou ook zelf kunnen rijden en dan komend weekend gelijk even langs Eelde... old timer show.
Van W108 280S 1971, W201 190E, W124 200TD 1988, W168 A170 2003 naar W126 300SD 1982
Brinkerz
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300SD
Bouwjaar: 1982
LPG: Nee

Re: wie wonen er in groningen en zouden iets voor mij willen doe

Berichtdoor Danny » 20 nov 2011, 14:13

Woon ook id buurt,en wil je zeker helpen.

Laat maar wete.
Danny, 280SE
Danny
Silver Boarder
Silver Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280SE
Bouwjaar: 1984
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto