[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
wva : Even voorstellen

W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 29 maart 2024, 14:43

wva

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Plaats hier geen vragen omtrent problemen!!!
Daar is de rest van het forum voor.

Moderator: Neerven

wva

Berichtdoor wva » 20 dec 2020, 10:51

Hallo beste leden,

Mijn naam is Werner en kom uit Brabant, België maar woon sinds 2 jaar in het rustige zuid-Limburg. Ik ben 43jaar, heb een partner en 2 "bloeikes" van peuters.
Sinds een jaar ben ik bezitter van een in zeer mooie staat verkerende mangogrüne 380SE 1981 in vrij standaard uitrusting. De teller staat momenteel op zo'n 75K. In mijn garage ondergaat "das boot", de bijnaam die hij gezien zijn rijeigenschappen, lange neus met "richtmiddel" heeft gekregen, momenteel een grondig nazicht. Tenminste hetgeen ik als amateur zelf kan verwezenlijken. Het boek "buying and maintaining a 126 S-Class Mercedes van Nik Greene" samen met het veelvoud van info op internet/Youtube hebben mij al aardig op weg geholpen. Hierop aansluitend hoop ik de schat van ervaringen van dit forum te kunnen benutten alsook mijn eigen ervaringen te kunnen delen. Momenteel staat ie wielloos op stelten en heb ik geen recente foto om te delen. Deze volgen later indien gewenst.

Beste groeten, Werner
wva
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 05 dec 2020, 17:28
Roepnaam:
Type wagen: 380SE
Bouwjaar: 1981
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re: wva

Berichtdoor Bram Jansen » 22 dec 2020, 21:36

Welkom Werner!
Bram Jansen
 


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast