Nou ja wil nog wel meer dat heeft weer niets met de Benz te maken
Veel plezier er mee!
JW[/quote]
Ben benieuwd wat er dan op je "Niet-Benz" lijstje staat...
Moderator: Benz-man

Ik hou het graag kort.....Wimada schreef:Even een korte resume![]()
Ben een uur aan t lezen bijna![]()
![]()
Gr.. Wim

Het is collazos Douwe maar zeg maar Harry hoor.Douwe schreef:dan heb je dus het verhaal niet helemaal goed gelezen callazos
want het bezoek aan de hobby hut heeft eigenlijk niks concreets opgeleverd
er is alleen co afgesteld en dingen verandert die al jaren lang geen probleem waren en waar de motor perfect op liep
dus opgelost is er nog steeds niks
de wagen heeft nu een koud stationair loop van zon 1500 toeren dit is alle behalve bevorderlijk voor de automaat bak
dus er is niks verholpen er is nu een probleem bij gekomen het weer herstellen van de gedemonteerde verbeteringen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Is het nu mogelijk de motor (vlot) op benzine (met de schakelaar op benzine stand) te laten starten?Benzhans2 schreef:Wat een verhaal.
Toch ff mijn visie.
Natuurlijk hebben we diverse problemen gevonden, die alles bijelkaar heel wat ellende hebben verorzaakt.
Dat dit pas na het kleppenstelen boven water kwam, is idd een heel vreemd fenomeen.
De bedrading in deze Benz is werkelijk een drama.Er is geen pijl meer op te trekken en aanwijsbare veranderingen zijn heel wazig.
Ontsteking stond er 10 graden naast, wat mede door een vervroeger kwam, die gelijkertijd stond te verlaten.
diverse vacuumslangen zijn dus aangepast en de ontsteking is weer ok gezet.
Hierdoor is het verklaarbaar dat de Co rond de 8 % stond op benzine.
Door heel veel te testen en diverse overbodige draadje te overbruggen, bleek hij goed te kunnen draaien.
Door alle wijzigingen hierin, kan ik de boel zonder duidelijk tekening niet meer terugbrengen in orginele staat.
Ben blij dat we de boel weer normaal draaiend hebben kunnen krijgen.

Als je dat gaat doen, wil ik de AEB725 wel.Buurman schreef:... misschien zet ik er wel een "handmatige" keuzeschakelaar op ...