Blijkt dat de aanmelding geen u-umlaut accepteert, maar met dank aan |Marco, kan dat wel als volgt:
Silberdistelgr├╝n
Tja, dat werd dus even werk aan de winkel om het forum weer aan te passen (t.z.t.), bedankt alvast Marco!
Ik dacht dat ik hier een kleine 20 jaar geleden al geregistreerd was, want 2006 was het aanschaffingsjaar van mijn 380SE uit 1981, kersvers uit Zwitserland geïmporteerd, en bij de RDW in Groningen op NL kenteken laten zetten zonder enig probleem. Daarna LPG in laten bouwen, die er een jaar of 10 geleden, met de gewijzigde belasting maatregelen destijds, weer is uit gebouwd.
De wagen heeft daarna niet erg veel meer gelopen, en is een paar maanden geleden overgedragen aan een veel jongere eigenaar, die er dol enthousiast mee is. Volgens de RDW site zit er opnieuw gas in, al had hij daarover niets gezegd, want de uitgebouwde installatie, die het altijd voortreffelijk heeft gedaan, ligt nog bij mij in de garage....
Maar goed, ik ben nu dus zonder MB ( en ook zonder mijn even oude Chevrolet Corvette C3, die ook verhuisd is een paar maanden geleden)
Maar ik zal hier nog wel regelmatig blijven rond snuffelen..