W126Club.nl

Alles over de Mercedes W126

Het is nu 22 sep 2019, 23:54

2 rubberen dopjes op remreservoir

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Moderators: Neerven, Bram Jansen

Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 05 mei 2019, 21:19

Vandaag even weer 2 liter dot 4 olie gekocht en ben weer begonnen met ontluchten.

Dit keer heb ik eerst mijn ABS pomp ontlucht vervolgens mijn remklauwen. Ik heb het hele systeem onder druk gezet en heb ook met een tweede persoon pedaal gepompt en obtlucht. Ruim 2 + liter olie opgevangen en steeds gepompt. Bijna1 uur zitten pompen en ontluchten.

Nu zal er toch echt geen lucht meer in kunnen zitten.

Als mijn motor uit is en ik druk een paar keer op het renpedaal dan wordt deze goed hard en zakt deze niet door maar als ik mijn motor start en rembekrachtiger in werking gaat dan zakt mijn pedaal door tot de bodem. Aangezien dit verschijnsel zou het mogelijk kunnen zijn dat mijn rembekrachtiger kapot is want alles is vernieuwd behalve rembekrachtiger????
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 07 mei 2019, 23:41

Is het nog mogelijk dat er een beetje lucht in zit?? Ik zit te denken om andersom te ontluchten dus vloestof onder druk via remklauwen naar rem potje pompen is dit raadzaam...?
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor RD500SEC » 08 mei 2019, 01:39

Als je de motor start, nadat je de bekrachtiger hebt leeg gepompt, (het pedaal voelt dan hard, dat is goed) zal door het opbouwen van vacuüm in de bekrachtiger het pedaal zakken, ook dat is normaal. Volgens mij is het niet normaal dat je het pedaal tot op de bodem kunt trappen, maar daar ben ik niet zeker van.
Mogelijk is toch de bekrachtiger lek, of je pedaalafstelling is niet goed?
Kijk eens naar de afstelling, er moet een kleine speling zijn als je het pedaal intrapt, voordat de remcilinder (of eigenlijk de bekrachtiger) wordt ingedrukt.
Meet ook het vacuüm in de bekrachtiger en kijk of hij lekt.
De bekrachtiger en de hoofdremcilinder zijn beiden van hetzelfde merk?

Het is vrijwel onmogelijk dat je nu nog lucht in het systeem hebt, na alle ontluchtings handelingen. Je hebt na de ABS unit ook de remklauwen weer ontlucht, dat moet goed zijn.
De vloeistof terug persen lijkt mij geen goed idee, het ABS heeft terugslagkleppen in de unit zitten, deze zullen je vrijwel zeker tegenwerken.
Gezien het scheef trekken, hoe staat het met de wielophanging, nergens speling op de kogels en draaipunten? Is de voorste stabilisatorstang nog heel?
Is de wagen goed uitgelijnd? Heb je gelijke banden en bandenspanning? Schokdempers nog goed, met name voor?
Zit er misschien een knik in de remleiding?
Buiten de bekrachtiger, deze kan het diepe pedaal verklaren, niet het scheef trekken, zou je ook nog naar de ABS unit kunnen kijken, mogelijk zit daar een defect wat het scheef trekken en het diepe pedaal veroorzaakt? Onder de zwarte kap van de ABS unit zitten relais, zijn deze goed? Maken de pennen goed contact? Maar dan zou toch ook het ABS lampje moeten branden, daarover hoor ik je niet.
Met vriendelijke groet, Richard
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1234
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: 190E 2.6 aut.


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 08 mei 2019, 16:14

Uitlijning van de auto is prima.

Auto trekt onder normale omstandigheden totaal niet en er is niks kapot.

ABS systeem werkt niet omdat 1 sensor kapot is. Ik heb de stekker op de ABS computer eraf gehaald.

Bandan zijn splinter nieuw nokian z line

Er zit ook geen knik of iets dergelijks in de slangen.

Ik heb toch een klein vermoeden dat er lucht in het systeem zit ik mis gewoon remkracht
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor RD500SEC » 08 mei 2019, 20:41

Ik zou eerst het ABS in orde maken voordat je verder gaat zoeken.
Met de stekker eraf, kan de ABS pomp het systeem niet op druk brengen, in de ABS unit zitten druk accu’s die door de pomp op druk gebracht moeten worden. Nu gebeurt dat met je rempedaal heb ik het idee, daardoor kan m.i. het pedaal doorgetrapt worden. Scheef trekken zou mogelijk kunnen komen door 1 defecte drukaccu in de unit, maar vervang eert de defecte sensor en sluit de computer weer aan, mogelijk lost dat je probleem op.
Met vriendelijke groet, Richard
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1234
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: 190E 2.6 aut.


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 08 mei 2019, 23:40

Idd, ik heb vandaag toch even achterste voren ontlucht en weer zonder resultaat.

Is het mogelijk om mijn ABS pomp handmatig te activeren dus even kabels omzeilen zodat deze even een paar keer loopt..?

Lucht zit er 100% niet meer in....
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor RD500SEC » 09 mei 2019, 01:16

Het simpelste is de sensor vervangen en de stekker weer in de computer steken...
Met vriendelijke groet, Richard
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1234
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: 190E 2.6 aut.


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 09 mei 2019, 10:56

Ik ga dadelijk is mijn sensor controleren zat ook een kabel breuk ga dit even rapareren en stekker aansluiten. Het probleem met mijn ABS was dat deze onodig inschakelde.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 09 mei 2019, 13:22

Vandaag heb ik mijn ABS sensors aangesloten en stekkertje van de ABS computer aangesloten. Ook overspanings relaise en zekering gecontroleerd.

ABS treed niet in werking tijdens slip.

Ik heb ook het stekkertje op de ABS pomp even losgemaakt en bepaalde contacten gemaakt met de kabels in het stekertje. Als ik de linker kabels met elkaar verbind dan loopt er een soort pompje. Dit is niet de ABS stoot pomp deze zou krachtiger moeten zijn. Deze pompje wat ingeschakeld wordt loop op 1 toon en klinkt een beetje als zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz een tonig. Is dit het pomje of iets wat de acu kamers in de ABS pomp onder druk brengt iemand enig idee.

Btw rem zakt nog steeds in als ik hem ingedrukt hou geen verbetering.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de ABS handmatig voledig kan bedienen
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor RD500SEC » 10 mei 2019, 00:00

Dit is de trial and error methode, zo maak je meer stuk dan je iets repareert. Ik denk aan de computer en de ABS unit.
Een el. Schema kan ik je niet aan helpen, die heb ik zelf ook niet.

De pomp die je laat draaien, draait nu onbelast, (maar draait hij zo goed om?) tijdens een ABS remactie draait hij onder druk, is de auto in beweging, zorgt het ABS voor drukveranderingen in het systeem, worden de wielen tegen het blokkeren aan gehouden, de pomp hoor je niet, alle andere geluiden die sterker zijn wel.

Er zit 1 pomp in de ABS unit, 3 electro magneetkleppen die drukopbouw naar de remmen toelaat, de druk constant kan houden, of de druk aan de remklauwen af kan laten nemen als dat nodig is. De drukopbouw gebeurd door de hoofdremcilinder, het ABS kan de druk verlagen aan de wielen, gebruik makend van de accumulatoren, terugslagkleppen, magneetkleppen, die in de unit zitten.

Brand het lampje van het ABS? En zit er wel een lampje in?
Met vriendelijke groet, Richard
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1234
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: 190E 2.6 aut.


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 10 mei 2019, 00:43

Het lampje brand niet en heeft ook nooit gebrand ook niet toen mijn ABS goed was.

Er zitten goerne draden aan de linker kant van de steeker op de ABS pomp als je deze met elkaar verbind hoor je steeds een zzzzzzzzz geluid een soort pompje dat loopt.

Ik heb wel het idee dat mijn pedaal er iets beter op geworden is.

Ik wil ook iets kwijt vroeger toen ik mijn remzuigers los had gehaald en er weer terug in had geplaats had ik ook een slecht werkende pedaal over gehouden maar na een paar honderd km rijden en remmen was dit probleem vanzelf verdwenen.

Ik heb nu ook het gevoel dat mijn pedaal steeds beter aanvoelt beter druk houd dan 1 week geleden.

Tijd en km zal uitkomst bieden mieschien. Ik hou jullie op de hoogte.

BTW ook al zakt mijn pedaal weg remklauwen blijven gewoon op druk. Als ik mijn rem indruk en pedaal zakt weg en geef teglijk gas dan kom ik niet vooruit.

Ik heb ook gemerkt dat ik nu wel een noodstop kan maken paar dagen geleden had ik niet genoeg remvermogen om dit te doen. Nu vlieg je wel uit je stoel....maar nog steeds geen 100% remkracht.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor RD500SEC » 10 mei 2019, 23:37

Dat is goed nieuws, dat je pedaalgevoel beter wordt.
Toch is het niet zoals het hoort, na de reparatie en het ontluchten zou het goed moeten zijn.
Gezien de vele delen die je hebt vervangen/ gereviseerd, en je eerdere ervaring met scheef remmen en het pedaalgevoel, vermoed ik toch een probleem in de ABS unit. Ik denk aan een magneetklep die blijft hangen.
Met vriendelijke groet, Richard
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1234
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: 190E 2.6 aut.


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 11 mei 2019, 10:10

Het zou goed kunnen ja dat deze stuk is.pedaal is al iets beter geworden maar het links trekken niet.

Ik houd jullie op de hoogte als er verandering is.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 14 mei 2019, 01:07

Vandaag een lange rit gemaakt van 2.5 uur.

Remkracht is goed pedaal zakt nog steeds in wel minder.

Auto duikt na links als ik rem voelt zeer gevaarlijk aan. Stuur draait ook mee als ik niet tegen stuur.

Ik ben bijna van plan om mijn ABS pomp uit te bouwen en de leidingen met elkaar te verbinden zonder pomp er tussen.

Wanhoopig als ik zeker weet dat het aan de ABS pomp licht haal ik hem weg.
Laatst bijgewerkt door w126560td op 14 mei 2019, 01:38, in totaal 1 keer bewerkt.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 14 mei 2019, 01:37

Ik heb zojuist op een andere forum (volvo) een soort gelijke probleem voorbij zien gaan. Auto trekt na links tijdens het remmen.

Deze volvo is 3x op de rembank geweest en er was geen verschil in de remkracht links en rechts.

Na van alles veravangen ontluchten en gangbaar maken bleek het probleem te zitten in een versleten draagarm rubber.

Nadat ik deze oderwerp heb gelezen heb ik besloten om mijn auto op de rembank te testen uitkomst zal ik delen op deze forum.

Mocht er geen afwijking zijn in links en rechts dan zal ik ook gaan zoeken omtrent mijn onderstel. Mocht er wel afwijking zijn in mijn remkracht dan zal ik verder gaan zoeken omtremt mijn ABS pomp omdat de rest van al mijn remdelen vervangen is.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 14 mei 2019, 12:01

Vandaag heb ik de auto op de rembank...

2 keer getest 1x zonder opgepompte rempedaal foto en 1x met opgepompte pedaal.

Beide test hadden voor exact de dezelde uitslag bij de voorremmen.
Achter had ik wel 2x verschillende uislagen

Kort samengevat er is een afwijking van 40% aan de vooras links remt die meer.

Op de achteras afwijking van 13% en 23%

Voor en achter remt mijn auto links krachtiger wat ook verklaard waarom mijn auto na links trekt.

Auto trekt nu al bijna 6 maanden na links. Dit voorval was al gaande voordat ik alles heb veranderd.

4x remklauwen reviesie
4 nieuwe slangen
Nieuwe hoofdremcilinder
5x ontlucht ook onder druk
2x ABS pomp ontlucht

Geen resultaat ABS pomp werkt niet btw.

Ik ben van plan om mijn ABS pomp te verwijderen en deze rechtstreek te verbinden met op speciaal op maat gemaakte slangen.

Nu zie ik dat er slangen lopen naar de ABS pomp hoe zou ik dit kunnen doorverbinden met elkaar.???
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor RD500SEC » 14 mei 2019, 13:19

Ik durf het bijna niet te vragen, maar de schijven die je links en rechts gebruikt, zijn die van hetzelfde merk en gelijk vervangen? En de blokken?
Zijn schijven en blokken vrij van olie en of vet? Heb je schijven die krom zijn?

De achter remmen zitten links en rechts op 1 kring, in principe zou de druk in deze kring overal gelijk zijn, als er geen lucht aanwezig is.
Remklauwen zijn gereviseerd en goed gangbaar? Gelijke diameter van de zuiger? Dan zou je met schijven en blokken van hetzelfde merk en type met gelijke slijtage patronen ook een gelijke remwerking verwachten, als er geen kromme schijf aanwezig is, of 1 van de schijven of blokken vervuild is met olie of vet, of van een ander merk is dan de andere kant...

Voor zijn de remmen gescheiden, een kring links en een kring rechts.
Daar zou door tussenkomst van een defecte ABS unit de druk links en rechts verschillend kunnen zijn, maar de punten hierboven genoemd blijven ook gelden.

Als je definitief uitkomt op een defecte ABS unit, zou ik deze vervangen voor een gebruikte, doorverbinden van leidingen kan, doorverbinders en t-stukken zijn in de handel, (koperen) remleiding ook, met een felssetje kun je de leidingen voorzien van wartels die je in doorverbinders of t-stukken draait om zo de leidingen te koppelen, maar daar zou ik niet voor kiezen.
Met vriendelijke groet, Richard
Avatar gebruiker
RD500SEC
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1234
Geregistreerd: 03 aug 2011, 21:47
Woonplaats: Gem. Schagen
Roepnaam: Richard
Type wagen: 500SEC
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: 190E 2.6 aut.


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 14 mei 2019, 15:24

Ik heb een gebruikte ABS pomp gehaald op de sloop alleen was mijn nummers nietbgoed afleesbaar. Monteur zij dat deze model zou passen i.v.m. bouwjaar en aangzien mijn eigen pomp. Ik heb ook gelijk 2 andere ABS sensors gekocht deze zal ik ook veranderen.

Schijven en blokken zijn allemaal nieuw gemonteerd ferrado daar kan het niet aan liggen. En remzuigers zijn alleemaal gangbaar ik heb ze paar keer met mijn vingers ingedrukt uitgeperst beetje ingedruk dat gaat soepeltje

Ik.houd jullienop de hoogte
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 14 mei 2019, 22:22

Vandaag nieuwe abs-pomp gemonteerd en andere ABS sensoren gemonteerd. Een behuizing van de ABS sensor is in de wiel ophanging blijven zitten. Ik kreeg hem met geen enkele kracht eruit daarom heb ik de hele ophanging gedomteerd en deze zal morgen even uitgeboord worden.

Vervolgens zal ik alles incl ABS sensoren monteren en alles ontluchten. Waarschijnlijk zal mijn ABS systeem ook werken.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3


Re: 2 rubberen dopjes op remreservoir

Berichtdoor w126560td » 15 mei 2019, 15:24

Vandaag nieuwe ABS pomp gemonteerd en sensoren. Alles goed ontlucht en weer naar de testbank.

Voor verschil van 1% en achter 3%

Het probleem lag echt in de ABS pomp
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
w126560td
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 276
Geregistreerd: 07 nov 2015, 01:15
Roepnaam: GTT
Type wagen: 560SEL
Bouwjaar: 1985
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: W210 E270 CDI avantgarde Select 2000
BMW E39 530d M pakket 1999
BMW E46 320d Ac schnitzer pakket 1999
Mercedes W126 380SEL 1982 (500 blok)
Subaru Impreza GTT 555 320PK
Audi A3

VorigeVolgende

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten